Ochi-de-pisică / Margaret Atwood

    🤔Îmi vine destul de greu să vorbesc despre o carte care mi-a plăcut foarte mult. 💯Mi-e frică să nu-i diminuez din frumusețe, să nu-i știrbesc din inteligență și complexitate. Nu am citit "Povestea slujitoarei", dar dacă e la fel de minunată ca "Ochi-de-pisică" atunci mă închin în fața talentului scriitoarei Margaret Atwood.
.
. ♥️Scrie hipnotizant♥️. Nu am putut lăsa cartea din mână. Mai mult de-atât, eu nu am fost cititoare, eu am fost personajul central, eu am fost Elaine care cutreiera pădurile împreună cu părinții. Eu am fost Elaine care-și dorea să prietenească cu alte fete. Eu am fost Elaine care s-a speriat și a suferit de puterea fetelor. Eu am fost Elaine care a fugit din oraș..., dar n-am putut să fug nicăieri de mine. Orașul locuia mai departe în mine.Fetele erau acolo, în mintea mea, uneori în fața mea, alteori în spatele meu. Și n-am avut curaj să le spun durerea pricinuită.🖼️ Dar am pictat.🖌️ Am pictat durerea mea, jumătăți de femei, femei căzând și-n timp ce lumea vedea doar tabloul, eu îi auzeam vocea: "pe dinăuntru sunt strivită". .
.
📖Cartea asta este despre tot. Despre copilărie, despre relația cu părinții, cu frații, cu fetele, cu bărbații. ✍️Penița inteligentă a scriitoarei canadiene a transformat câteva sute de pagini în viața unei femei. 👌Detaliile sunt atât de fin evocate, amintirile trecute prin lupa sufletului, viața trăită și retrăită, fiecare tablou descris nu (atât) prin culori sau tehnici, ci prin emoții, zbucium, neliniște și eliberare. Eu am avut impresia că am fost la acea expoziție "Retrospectiv", atât de mult mi-au vorbit picturile♥️

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Cele mai importante întâlniri ale vieții