Fericirea e în lucrurile simple

       L-am simțit când a venit în patul nostru, avea încă ochii plini de somn, pentru că a adormit imediat cum s-a suit pe mine. Cu mâinile în părul meu. Am savurat momentul până am adormit din nou. Cu zâmbetul pe chip. Fericită! 
      Dimineață am băut împreună ceaiul de banane și am ronțăit biscuiții de ovăz. Am imprimat bine de tot acele clipe. Am adunat fericire în cupa sufletului. 
Apoi am spart împreună un bol cu nuci și am copt un chec, pe care l-am transformat într-un tort mic. La orele 16 aveam încă pijamalele pe noi. Stropite cu aluat, cu făină pe ele și îmbibate cu fericire. 


Suntem tot timpul în goană...
...și în goană nu simțim viața, nu o trăim deloc.
Le cerem copiilor noștri să fie docili, să-și înghite emoțiile, să tacă, să pară.
Le cerem oamenilor socoteală pentru tristețile noastre.
Le reproșăm soților noștri că ei "întotdeauna" sau "niciodată"....
Le reproșăm părinților noștri că nu ne-au iubit...
Ne depărtăm de noi înșine încercând să fim altcineva. Nu să fim, să părem. Pentru alții. 

Viața noastră este aici și acum. Viața noastră este despre noi, despre copiii noștri, despre părinții noștri. Soți, prieteni, frați, surori. Despre amintiri frumoase. Despre cuvinte încurajatoare. Despre emoții. Despre iubire. 
       Fericirea e în lucrurile simple. În ceaiul băut împreună. În zâmbetele împărțite. În îmbrățișări. În dorința de a fi iubit. În iubirea pe care-o oferim. În clipele petrecute pe covor. În momentele de rutină. În zilele cu soare. În cele ploioase. În nopțile albe. În momentele vulnerabile. 
Fericirea e o alegere!!! Se întâmplă atunci când decidem noi. Să fim fericiți. 

Sursa foto Pixabay

Jurnalul unei zâne este și pe Facebook. Putem prieteni și acolo. Țin să-ți mulțumesc pentru vizită!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Cele mai importante întâlniri ale vieții