O îmbrățișare e mai mult decât o sută de cuvinte

   În timp ce mă întorceam acasă cu troleibuzul, mi-am amintit de o întâmplare tare minunată de când erau copiii mici. Cred că nici doi ani nu aveau.
De fiecare dată când se rupea vreo foaie din revistă, vreo ușiță de la mașină sau vreun desen de-al lor, tot timpul le spuneam "fiți pe pace, avem un prieten minunat care ne ajută în astfel de situații", scoteam banda adezivă (cunoscut ca "scoci") și reparam stricăciunea😂.
Într-o zi am copt împreună prăjiturile Barnie și când să le scot din formă, patru din șase ursuleți aveau o mână ruptă. Unul dintre feciori îmi zice: "mama, coci". Îi explic că banda adezivă nu ne poate ajuta în acest caz. El mai tare îmi zice "mama, coci!" și începe să plângă din tot sufletul. Pe mine mă lua și râsul și plânsul. L-am ținut în brațe și i-am repetat ceea ce-i spusesem și mai devreme. A plâns mult, dar i-a trecut până la urmă.

Și mă gândeam astăzi în timp ce mă întorceam acasă cât de mult contează să le fim copiilor alături. Ei au parte de mici dezamăgiri în fiecare zi, dar pot să le primească și să le depășească cu susținerea și încurajarea noastră. Poate nu avem tot timpul la dispoziție pentru ei, dar avem în fiecare zi timp să stăm cu ei, să-i îmbrățișăm și să le ascultăm dezamăgirile pe care le arată prin lacrimi, plâns, mârâială și fericirile, pe care ni le oferă prin cele mai colorate zâmbete, cele mai dulci priviri și cea mai minunată și sinceră încredere pe care o primim vreodată.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții