Doi ursuleți Panda timizi. Carte pentru copii

Copiii sunt fascinați de ursuleți bruni, albi și panda.
Când mergem la Grădina zoologică unde credeți că stăm cel mai mult? La cuștile cu urși. Bine că sunt scaune acolo😉
Au o mulțime de ursuleți de pluș, dăruiți, ceruți, luați de la bunica, important e că se joacă și au grijă de ei.
Când le-am arătat pe hartă unde locuiesc urșii panda, ei mi-au spus că am putea să mergem acolo cât mai curând, pentru că nu e deloc departe😁
Așa se face că la Bookfest am găsit această carte minunată, pe care ei au zis că o luăm neapărat.

Cartea este atât de frumoasă, imaginile atât de minunate, iar textul, cald și plin de pace.
Povestea este despre doi ursuleți, Panda și Pandora, care sunt atât de timizi să se împrietenească încât se joacă singuri, fără mare chef de joacă.

Citind povestea, m-am regăsit și pe mine în ea. Și eu eram la fel de timidă să mă apropii de alți copii, doar că eu mai am trei surori, cu care ne jucam toată ziua.

Într-o zi de iarnă, ursuleții panda au ieșit afară și au fugit unul spre altul într-o îmbrățișare așteptată.
De atunci, Panda și Pandora au devenit cei mai buni prieteni, iar timpul, petrecut împreună, prețios.

Este o carte dedicată prieteniei, curajului și bucuriei.
O carte cu multă iubire potrivită oricărei vârste.
Eu sunt fascinată de ea, iar copiii sunt bucuroși că cei doi ursuleți nu mai sunt singuri❤️


Eu mă numesc Mariana și sunt vocea acestui blog. Dacă îți place ce scriu și cum scriu, te aștept și pe pagina de facebook a bloguluiJurnalul unei zâne, ca să afli primul despre noile postări! Îți mulțumesc pentru vizită!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții