Parfumul meu...

Pentru că sunt mamă nu am uitat să fiu femeie, pentru că nu am timp să mă machiez nu uit să-mi înnoiesc trusa de cosmetică, pentru că mai des sunt în pantaoni sport nu uit să-mi cumpăr câte-o rochie. Pentru că feminitatea e-o-nțelepciune! Am ajuns greu s-o înțeleg, dar nici nu mai renunț la ea!
Am crezut că dacă sunt femeie după gen, eram Femeie. Dar eram doar după gen feminină. Feminitatea mea era foarte departe, s-a depărtat atunci când ieşeam din casă abia trezită din somn, s-a depărtat atunci când purtam părul murdar, atunci când mi-era lene să-mi calc gulerul la cămaşă, a fugit de mine când mă certam în pantofi cu toc, s-a ascuns de mine atunci când aveam bretelele murdare la sutien. S-a depărtat simțitor de mine, greu am cucerit-o!!! Oameni străini mie m-au învățat s-o cuceresc, oameni care acum îmi sunt prieteni foarte buni!!! Persoane care se iubeau, care-şi hrăneau atât de gingaş personalitatea, încât rămâneam flămândă... Femei care mi-au arătat lumea feminității, care la orice oră a zilei arătau impecabil, rochiile lungi sau scurte le veneau de minune, florile din păr dădeau culoare zilei, Femei care şi-n cuvinte erau feminine. Că poți să fii frumoasă dar să nu-ți vină bine frumusețea, până n-o înțelegi. Până nu înțelegi că Frumusețea, Feminitatea vin din interior...
Am avut multe încercări eşuate, dar am reuşit, chiar dacă eram şi certată de Femeile mele prietene.
Bărbații au început să întoarcă capul după mine şi nu eram în fustă scurtă...aici mi-am dat seama că Feminitatea din mine a renăscut!eram victorioasă!eram mândră!eram Femeie.
Şi acum sunt Femeie, chiar dacă sunt mamă, acum sunt mai femeie de fapt. Mă fardez mai rar ca înainte, pantofi cu toc demult nu am mai încălțat, dar mă simt şi-aşa femeie.
Pe stradă femeile lasă arome de parfum, arome lungi de Verscace sau Channel, sau de oricare alt parfum, arome plăcute, îmbietoare, iar eu acum mă-mbăt de propria-mi aromă, pentru că acum mă parfumez mai mult ca niciodată, miros....miros a mamă!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții