La multi ani taticule!!!!!

     Astazi este ziua tatalui meu, ziua cind ne adunam gramajoara acasa si sarbatorim, povestim, ne amintim si ridem. Tatal meu a fost vizitat la nastere de zina norocului pentru ca numele care-l poarta, Ilie, e sfintul care se sarbatoreste astazi, e dubla sarbatoare in casa noastra. De altfel felicit toata lumea care poarta acest nume.
     Ii multumesc tatalui meu pentru mine, pentru familia mea si pentru faptul ca ne-a purtat mereu grija. Tata e stilpul familiei, el ne invata sa fim puternici, ne indruma mereu spre drumul real al vietii Tatal meu este puternic, mindru si ne iubeste pe toate " fetele mele", ne iubeste prin grija, prin munca, prin atentie si prin ajutor.
Tata iubeste munca si activitatile casnice exterioare, cu toata ca timpul i-a furat si atentia necesara si rabdarea, iar la schimb timpul i-a oferit oboseala si stres.
Chiar daca intre noi rar se leaga dialoguri de suflet imi inchipui ca oboseala si nedreptatea ii pecetluiesc existenta, si-ar dori sa fie remunerat dupa fortele pe care le depune, si-ar dori o existenta mai buna, mai indestulata, e necajit de faptul ca oamenii se divizeaza in bogati si saraci, constientizeaza cu durere neajunsurile si se chinuie de faptul ca societatea e plina de escroci si avari.
Tatal meu este sensibil, dar e o sensibilitate de tip barbatesc, doar ar fi comic sa plinga pentru un film sau sa birfeasca cu prietenii pantofii sau camasa cuiva.
Tatal meu este barbat in tot sensul cuvintului, este si dur uneori si ne doare aceasta duritate, dar stiu ca aceasta duritate ne-o da ca o lectie, sa fim gata oricind de loviturile vietii si ne creaza astfel scutul necesar impotriva tot raului.
Duritatea este metoda de aparare tipic barbateasca si nu ar trebui sa suferim din cauza ei, ci dimpotriva, sa ne mindrim cu tata, de dirzenia de care da dovada si de curajul de a infrunta viata fara temeri si eschivari.
Mi-as dori un singur lucru pentru tatal meu, sa-i soptesc : " deschide-ti inima si primeste mai multa iubire in ea, pentru a uita uneori de greutatile vietii, sa nu te chinui asa tare de ideea nedreptatii si sa nu te consumi la gindul ca ai fi putut face mai multe.Ai facut lucruri marete, ne-ai sustinut mereu si simt prin grija pe care ne- porti ca ne iubesti foarte mult. Te iubesc si eu la nesfirsit si invit iubirea in sufletul tau, auzi cum iti bate la usa? primeste-o!!!
La multi ani si multa sanatate!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții