Autosugestia - FORTA care ne conduce

Nu am sa deschid un secret daca am sa spun ca toate evenimentele care se deruleaza in viata noastra poarta amprenta gindurilor noastre si atitudinii noastre fata de situatia respectiva. Stiu ca sunt multi sceptici care refuza sa creada ca viata noastra sta in gindurile si vorbele noastre, iar energia ei este egala cu dispozitia noastra si sunt in drept egal sa creada asta, fiecare are dreptatea lui. Eu totusi, sunt de alta parte a baricadei, eu sunt convinsa ca tot filmul vietii mele este regizat de regizorul vietii mele- de mine.
Sunt foarte incintata ca scenariul e in mainile mele, sunt foarte recunoscatoare propriei constiinte ca a acceptat aceasta versiune si sunt foarte sirguincioasa in scrierea scenariului vietii mele. 
Si nu o data m-am convins ca mi se intimpla exact ceea ce vreau, mi se deschid usi, ce pareau strins inchise, imi zimbesc oameni carora le transmit buna mea dispozitie. Autosugestia este o chestie foarte interesanta, ea ne creaza pina la urma. Problema ei sta in faptul ca e ca un cutit cu doua taisuri,pentru ca noi ne otravim creierul si cu energie negativa si poate mai mult suntem predispusi sa gindim negativ decit pozitiv. Am observat pe propria persoana ca atunci cind inima imi tresalta de bucurie, toate merg struna, obligatiile devin placeri, greul se transforma in usor, iar oboseala isi sterge cu radiera toate urmele. Si invers, cind ma gindesc ca am obosit si ma irit repede la fiecare fleac, toate merg anapoda. Atunci ce fac? incep sa bag in minte ca este si partea frumoasa a lucrurilor, ca exista luminita in fiecare tunel si ca se deschide o usa la fiecare refuz. Si merge aceasta schema, de asta si am hotarit sa scriu despre autosugestie, e o lectie foarte importanta pentru noi. 
Autosugestia este cea mai mare boala a veacului nostru, nu in zadar multi dintre noi pleaca sa cucereasca inaltimile cerului, in primul rind ne imbolnavim cu ajutorul internetului. Acum sunt o multime de linkuri care ne dezvaluie simptomele diferitor boli si incepem sa le enumeram prezente la noi, creierul primeste frica, incepe dezvoltarea ideilor distructive si in final ne cresc aripi de inger pentru zbor. Pe propria piele am simtit acest lucru, in ultimul timp simteam intepaturi in inima, in fiecare noapte tot mai avansate, evident ma speriasem serios, mi se derulau in minte fel de fel de scenarii despre cum ma imbolnavesc. Dupa doua luni de chin, am hotarit sa merg la o consultatie sa fac o cardiograma, inima mea e sanatoasa, e vorba de un muschi intercostal, de la spate, de la oboseala. Cu zimbetul pina la urechi am primit cardiograma de la medic ca o diploma, parca disparuse si frica si simteam din nou ca traiesc. Astazi se face o saptamina de cind am facut cardiograma, sincer va spun, niociodata, in tot acest timp, nu am simtit intepaturi in inima. Pentru ca creierul meu primise deja alta informatie, ca totul este bine si e necesara de urgenta schimbarea gindurilor. Si nici nu mai vad scenarii cum mi se opreste inima. 
Astea sunt lucruri foarte triste dar cuvintele mele sunt pline de adevar, singuri ne imbolnavim.
Iata si partea frumoasa a autosugestiei : crsetem personal, ne dezvoltam profesional, atingem fericirea, toate acestea datorita noua si directiei corecte a gindurilor noastre.
Vin tot cu un exemplu personal, o femeie insarcinata este cea mai frumoasa femeie, " femeia e mai femeie cind e mama" dupa cum spune Lilia Ojovan. O femeie insarcinata inseamna kilograme in plus, barbia se pluralizeaza, ies pete pe fata, picioare umflate si toate astea inseamna frumos? Si da, intr-adevar asta e frumusete. O femeie insarcinata e speciala si ea stie acest lucru, iar zimbetul ei radiant este foarte molipsitor, o femeie insarcinata se simte zeita, se simte frumoasa, indiferent de numarul barbiilor si numarul petelor pe fata. Frumusetea ei vine din interior si noi toti vedem anume aceasta frumusete. Iata autosugestia care ne schimba fara gram de machiaj sau abdomen plat.
Eu aleg partea frumoasa a acestei forte, cu toate ca ma mai viziteaza si gindurile nepotrivite scenariului meu, nu le inabus in mintea mea, dimpotriva le permit contopirea cu vintul pina la disparitie. Incerc sa gindesc pozitiv, incerc sa zimbesc fara creion in dinti, incerc sa iubesc pe fiecare om,indiferent de sex sau culoare, multumesc fiecarei flori ca isi deschide frumusetea pentru noi, caut luminita in fiecare tunel...si o gasesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții