15 ANI de prietenie!!!!!!

    Prietenia a devenit un lux in zilele noastre, pentru ca ne-am imbibat mult egoism in mintea noastra si suntem reci la ce este impersonal noua. da, avem un sir nesfirsit de prieteni pe retelele de socializare, dar macar uneori ne intrebam unii pe altii ce facem sau cum ne simtim? 
Traim intr-o epoca ultramoderna, suntem usor accesibili unul altuia, suntem pe toate retelele de socializare, sa trimiti mesaje e distanta de un click doar si totusi am incetat sa prietenim, sa ne sfatuim, sa ne sustinem, sa ne deschidem inima. Am prins vremea frumoasa a scrisorilor scrise de mina, am trimis si am primit, scrisori pline de viata, pline de emotii, scrisori lungi si sincere, fara vreo ocazie speciala, doar asa , de dor...cu dor!
Ne-am cunoscut in toamna anului 2000, fiind copii, necunoscind inca ce este mindria sau egoismul, nestiind ca prietenii se divizeaza in saraci si bogati, am legat o prietenie adevarata, calda, de suflet. Mai mult de suflet totusi, pentru ca la un moment dat fiecare si-a croit drumul sau, in alte orase, in alta tara, dar prezenta celor 4 ani de prietenie m-au marcat foarte mult si in ciuda distantelor enorme, va simt foarte aproape.
Astazi vreau totusi sa scriu despre fata din Hincesti, ieri a fost ziua ta de nastere si vreau sa-ti fac acest cadou virtual, aceste citeva cuvinte din suflet.Imi place ca esti foarte prietenoasa, deschisa catre oameni si foarte comunicabila. Ai intrat repede in inima mea, erai vesela totdeauna, pusa pe glume, dar erai si inteleapta, necautind la faptul ca virsta inca nu percepea ce este intelepciunea. Noi doua faceam parte din lumi total diferite, tu erai deschisa catre oameni, eu eram inchisa, tu le faceai pe toate dupa regula, eu mai saream peste reguli, erai gospodina adevarata, eu nu stiam sa prajesc un ou. Da ce borsuri gustoase faceai, fix ca la mama acasa. Sa stii ca si eu acum gatesc borsuri, vreau sa cred ca-s gustoase si gatesc nu doar borsuri. Eram inca un copil, luat de la " sinul mamei" si tu continuai sa te comporti cu mine frumos, cald, sa nu simt tare diferenta.Esti foarte realista, eu eram visatoare, tu m-ai invatat sa fiu realista, sa privesc lucrurile cum sunt, sa spun mereu adevarul si sa-mi pastrez demnitatea. Au fost 4 ani foarte frumosi, plini de zimbete, de povesti si de prietenie, o prietenie adevarata, caldura ei o simt si acum, iar amintirile celor 4 ani mereu ma binedispun. Tin minte tot binele, toata iubirea, tot sfatul care m-a crescut, tin minte chipul tau vesel si ochii tai senini, iar timpul nu a sters nici un semn al acelei prietenii.
Ne scriem foarte rar, doar mai formam cite-n La Multi Ani! repede pe tastatura, nu ne spunem una alteia secrete si nu birfim pe nimeni, si totusi impactul prieteniei noastre este  mare( acum ma refer si la Oxana si la Natasha), mai mare probabil decit alte prietenii pe care le leg astazi, pentru ca acum aceste noi prietenii sunt rationale, sunt scurte, se limiteaza doar la schimbul a citeva fraze si rar cind intra la suflet.
Esti o femeie implinita, o mama iubitoare si o sotie grijulie pentru ca stii sa le faci pe toate cu iubire si cu intelepciune. Te felicit cu ocazia zilei tale de nastere si iti transmit multa sanatate si noroc, fie ca aceste doua sa-ti insoreasca existenta si sa te mentina vesela mereu si rabdatoare. Nu te-am vazut de ani buni si totusi imi inchipui ca nu te-ai schimbat, tii bine in maini volanul vietii si mergi cu incredere mereu inainte. Sa fii iubita si fericita, sa fii frumoasa si sa ai grija de tine, sa zimbesti si sa uiti cele rele, priveste-le pe toate cu rabdare si imbata-te de viata frumoasa, savureaza fiecare clipa care trece. Te iubesc si imi este foarte dor! Sper ca ne vom revedea si ne vom purta una cu alta ca 2 prietene, asa cum a fost 15 ani in urma!
   LA MULTI ANI IRISHKA TACU!!!!!!!!!!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții