"Mommy's Happy Hour" - o oază de linişte sufletească💚

Doar o mamă știe ce înseamnă cu adevărat cuvântul mama.
O mamă știe că atunci când bebelușul ei, pe la 7 luni sau pe la 2 ani, atunci când e gata el, spune "mama" el de fapt rezumă tot universul în acest cuvânt, mama fiind întregul univers.
O mamă știe că atunci când nu mai poate, un pic totuși mai poate ea😉


Doar o mamă poate să-și sune neîncetat soțul  și să întrebe " cum vă descurcați?", atunci când a primit instrucțiuni clare de la adorabilul ei soț să plece să se relaxeze undeva.
Doar o mamă știe că viaţa poate prinde sens de la un zâmbet, de la un pupic, de la o privire dulce.
Tot doar o mamă se entuziasmează să le facă pe toate, că doar ea le face cel mai bine, să spele ultimele vase murdare atunci când ceasul bate ora 2, după miezul nopții, să se trezească cu o dispoziţie minunată, că doar de asta depinde dispoziţia copiilor, ştie că nu mai are nevoie de haine noi în garderobă, că rimelul cela de 3 ani e uscat şi tare ca un bolovan, de aceea nu-i trebuie unul nou, iar lenjeria cu dantelă, o fi fost şi asta, că am uitat?😂😋
Uităm cu desăvârşire că merităm RELAXARE.

Eu am ieşit prima dată în lume, după vreo doi ani de la naşterea copiilor şi mă simţeam atât de incomod printre oameni, eram un avatar din altă eră. Şi-mi era automat ruşine că nu mai ştiu să vorbesc decât despre mămicie, iar culmea culmilor a fost totuşi să mă consider vinovată că am ieşit din spaţiul meu🙅
Cu toate că rolul de mamă nu se termină vreodată, el merită pauze. 
Pauze care ne relaxează, ne revigorează, ne amintesc de faptul că suntem şi femei, ne deschid căi de socializare cu alţi oameni.
Încetul cu încetul am început să-mi dau pauze😉

De aproape un an am cunoscut noi mămici din comunitatea Parents League Moldova şi întâlnirile cu ele au rămas printre cele mai preferate ieşiri.
  Marcelina şi Daniela sunt două femei frumoase, mămici dedicate parentajului, care organizează regulat workshopuri, în care sunt abordate multe teme interesante alături de specialişti în domeniu.
Dee asemenea, fetele au creat un concept de relaxare al mamei prin organizarea " Mommy's Happy Hour". 
Am mai fost la aceste întâlniri şi mi-au făcut bine, dar cea la care am fost ieri a fost una specială pentru mine.
Întâlnirea a avut loc într-un cabinet de consiliere psihologică şi probabil că toată energia aia calmă şi empatică m-a cuprins pe mine.
E atât de bine să fii auzită, înţeleasă , acceptată, să simţi că spre tine privesc ochi calzi şi blânzi, să scazi din vina care-o duci în spate, fiindcă câteva mame ţi-au spus sincer că nu se merită.
E atât de bine să discuţi despre educaţia blândă, fără să ţi se spună că creşti copii mămoşi şi slabi de caracter.
Suntem toate diferite, ca femei mă refer, iar ca mame suntem şi mai diferite. Nu e o muncă uşoară să fii mamă, nu e ca şi cum ai privi un apus. 
Te pierzi de multe ori în acţiuni şi fapte şi simţi mai mult ca niciodată cum le duci în spate pe toate mamele din viaţa ta. 
E greu pentru că nu e de ajuns să calmezi doar o criză de furie, e o responsabilitate de a  creşte adulţi fericiţi şi împăcaţi cu sine.
Mă mir plăcut, cum am simţit eu ieri puterea empatiei, puterea zâmbetului cald şi vindecător, cum m-am regăsit în situaţiile lor.
Şi da, nu este o satisfacţie mai mare decât faptul că nu eşti singura care înnebuneşte uneori, care nu vede ieşirea, care nu mai ştie să facă faţă cu "da" în faţa "nu-urilor" răspicate, că nu plângi doar tu uneori...
E ca o ploaie tandră de vară, te spală, te mângâie şi te relaxează.
Mamele pot să fie aşa.

O parte a întâlnirii este dedicată jocului. Da, da! Dar, stați liniștiți, n-a cerut nimeni să fim Superman sau Alba ca Zăpada. 
Ne-am jucat cu carduri, ne-am dăruit momente de introspecţie, de regăsire de sine, de descoperire a iubirii în fiecare gest. 
Dacă nu aţi mai fost la întâlnirile Mommy's Happy Hour, atunci veniţi neapărat, dar doar dacă aveţi inima deschisă să primiţi multe zâmbete şi să oferiţi înţelegere.
Ce să zic la sfârşit, că şi aşa m-am lungit?
Vă mulţumesc, dragi femei.
Sunteţi extraordinare şi minunate.
Mi-aţi suflat orice urmă de scepticism că nu m-aş simţi bine cu femei pe care nu le cunosc atât de bine.
Aştept noi întâlniri😘😘😘

Sursa foto: pixabay

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții