Recomand cu drag!!!

Am ieşit din casã pe la amiazã. Toţi patru. Aveam nişte planuri fãcute de-acasã))). Ĩn timp ce numãram paşii şi ajunsesem la numere din trei cifre,am zis cã renunţãm la planuri😉. Planurile erau din lista lui " trebuie". Am optat pentru libertate şi relaxare,mã rog ceva asemãnãtor,cã mai avem şi doi copii😉.
Dupã ce ne-am plimbat,am râs mult,am vorbit şi mai mult,ĩn special cu copiii,cã noi ĩntre noi nu mai apucãm sã purtãm o discuţie cap-coadã))),dus ĩn braţe,pus jos,distrat,am ĩnfometat cu toţii.
De obicei,dacã mâncãm ĩn oraş mergem la pizzerie,una şi aceeaşi reţea. Astãzi,am ĩncercat altceva,o pizzerie verde,de care m-am ïndrãgostit. E vorba de Pizza Mania.
Atât de tare mi-a plãcut,ĩncât am zis sã scriu şi aici). Nu e reclamã,nu e text plãtit,n-am nimic cu ei,doar am rãmas foarte mulţumiţi. Cum am intrat,ne-au ĩntâmpinat chelnerii cu zâmbete şi bun venit. Ne-am aşezat şi s-a apropiat o chelneriţã amabilã,care ne-a oferit douã meniuri,iar pentru copii planşe de colorat şi creioane colorate. Apreciat enorm şi noi şi copiii,cu toate cã eu port tot timpul ìn geantã un caiet şi creioane colorate.

Noi am comandat pizza cu carne de pui,dar au o varietate mare de pizze. Pizza foarte gustoasã,comandat ĩncã una😂.
Mi-a plãcut foarte mult decorul sãlii.
Sunt douã poze mai sus.
Au multe promoţii,de ex. la micul dejun,care costã ĩn jur de 35 lei,poţi sã bei câtã cafea vrei,gratis.
Organizeazã zile de naştere sau alte sãrbãtori. Au animatorii lor,face painting,care evident costã o anumitã sumã,ei ĩn schimb decoreazã sala unde are loc evenimentul.
Ok,ştiu cã nu e primul local care ĩncearcã sã ateagã clienţi,dar cel mai mult aici mi-a plãcut atitudinea colectivului.
O sã vã dau un exemplu care confirmã spusele mele de mai sus. 
Ĩntr-un dulap,unde ţin ei meniuri,creioane,planşe ĩşi fãcea de lucru un bãieţel. S-a apropiat de el o chelneriţã şi l-a ĩntrebat foarte calm,cu zâmbetul pe buze: " ce cauţi? pot sã te ajut?". 
" vreau sã desenez altceva",rãspunse el.
" ce vrei sã desenezi?
" O bicicletã"
"Hai sã cãutãm".
Fata a cãutat prin vreo 30 de planşe şi a gãsit o bicicletã,şi i-a ĩntins-o bãieţelului,cu toatã rãbdarea.
Ar fi putut fi altfel. Nu a fost. Fata a ales cea mai frumoasã metodã. Era mai simplu sã-i spunã cã " nu avem aşa planşe")))
Eu am scris toate astea doar pentru cã am gãsit omenie ĩntr-un loc comercial. O omenie adevãratã!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții