Clipe pentru mine!!!

Pe toate le facem ĩn grabã,chiar şi atunci când avem timp. Aşa ne-am obişnuit şi aşa ne obişnuim şi moştenitorii. Hai repede un borş,un praf şters,nişte şosete la spãlat,o mãturã ici colo şi trece ziua!!! Şi ĩmi promit tot timpul solemn,ĩnainte de somn, cã am sã citesc pagini care foşnesc,nu facebook. De unde? Adorm mai repede ca perna mea😂😂😂.
Aşa cã mi-am propus sã ĩncep un proiect emoţional " Clipe pentru mine". Vã invit şi pe voi sã vã alãturaţi,sã mai lãsãm deoparte aglomeraţia ĩn care ne-nvârtim.
               Clipe pentru mine!!!
M-am aşezat pe iarbã la umbra unor pini. Şi totuşi razele aurii strãbãteau crengile şi-mi mângâiau pielea. M-am descãlţat şi m-am ĩntins pe spate. Am dat cu ochii fix de cer. Un albastru liniştitor,oceanic,perfect,ĩmi cucerea privirea. Bucãţile de vatã aruncate la ĩntâmplare pe cer dansau ĩntr-un ritm cu adierea vântului proaspãt. Soarele era cel mai fan spectator la spectacol. Ĩl zãream,cu ochiul liber,printre pini. Strãlucitor şi cald,cu mii de braţe trimise spre noi,spre naturã,spre pãmãnt.
Am rãmas mutã şi surdã ĩn faţa cerului. Liniştea plutea ĩn jurul meu. Trãgeam aer ĩn piept de parc-aş fi vrut s-o conservez ĩn mine.
M-am ridicat. Desculţã,am mers prin iarbã şi mi-am reamintit cât de magnificã e clipa. Nu cea care trece,cea care rãmâne-ntipãritã-n mine.
P.S. ĩn fiecare sãptãmânã voi trãi şi voi publica clipe pentru mine!!! Fiţi pe-aproape!!!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții