Eşti unicã!!!

Te cunosc dupã haine,le alegi tot timpul pe cele mai comode.
Am şi eu privirea ta atunci când ĩntâlneşti pe stradã alte mame,coafate,machiate,ĩn rochiţe. Ĩmi adresez şi eu,ca şi tine,aceeaşi ĩntrebare:"cum de reuşesc?".
Mã gândesc şi eu cã probabil ceva nu fac  bine,cã nu prea le am cu managementul timpului.
Şi mie mi se ĩntâmplã sã cred cã dintre toţi copiii doar ai mei mã solicitã atât de mult. Sau cã doar ei ţipã de s-aude ĩn celãlalt sector. Sau doar ei sunt aşa de plângãcioşi.
Şi eu tot ĩmi ascund vergeturile şi burta un pic lãsatã sub tricouri largi şi visez la litlle black dress.
Şi eu aleg uneori pantalonii ĩn locul fustelor din acelaşi motiv ca şi tine( ştii tu ce).
Şi eu uneori ĩmi spãl doar bretonul.
Şi eu uneori le dau copiilor dulciuri mai multe decât mi-aş dori şi mã lupt cu remuşcãrile.
Şi eu mi-am luat o rochiţã dantelatã pentru somn,da'pentru cine am cumpãrat cã am uitat😂😂😂 .
Suntem multe aşa. Suntem mame. Şi suntem foarte frumoase.
Vergeturile de pe burtã reprezintã frumuseţea locului unde a luat naştere ceea ce acum pupi,ĩmbrãţişezi. Pufoşeniile noastre mici. Ai cea mai frumoasã burtã. Ĩţi aminteşte de primele momente de mamã. E un ĩnceput.
Timpul tãu "pierdut" cu  lipitul şi coloratul maşinilor e de fapt timp câştigat şi pentru tine şi pentru copii. Crede-mã,eşti un expert time management. Eu chiar mã mir când le reuşim pe toate.
Toţi copii ţipã,se tãvãlesc,plâng. Astfel se exprimã. Corpul lor ĩşi manifestã emoţiile. Lasã-i sã plângã,ĩşi spalã mintea de supãrãri. Tr' sã facã ceva cu ele. Fii lângã el. O sã plângã el sau nu o sã plângã,oamenii oricum or sã te judece(din pãcate). El are nevoie de tine. Nu te ĩndreptãţi ĩn faţa fiecãrui trecãtor.
Eşti cea mai frumoasã mamã!
Eşti cea mai bunã mamã!
Ştiu cã te strãdui tot timpul sã faci ce crezi cã e mai bine,nu te mai ĩnvinovãţi.
Eşti frumoasã. Zâmbetul şi cãldura pe care le-o transmiţi copiilor sunt cele mai preţioase cadouri.
Lumina care se revarsã din ochii lor spre tine te fac sclipitoare,pentru cã totul se ĩntoarce ĩnzecit.
Mame perfecte nu existã. Copii ideali nu existã.
Existã mame care ĩnvaţã şi cresc. Mame care pun suflet ĩn copiii lor. Tu eşti acea mamã!!!
Nu te mai compara!!!
Eşti unicã!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții