Când aştepţi ĩn garã trenul care pleacã 😂😂😂

Fix ĩnainte de a rãmâne ĩnsãrcinatã,mi-am cumpãrat un set de lenjerie intimã. Ceva mai sexy shmexy😋cu bikini,cu dantelã,fix ca la carte. Asta era ĩnainte de copii,când trupurile noastre odihnite nãşteau hormoni nebuni,pasionali. Şi cerea eticheta nopţii sã porţi ceva pe mãsurã😇😇😇.
Am pus setul ĩn dulap,la loc de cinste,ĩn aşteptarea unui moment special.
A sosit un moment foarte special,doar cã avea la pachet o toxicozã ĩngrozitoare. Nu puteam sã mãnânc nimic,nu pastã de dinţi,nu şampon,nu apã,ĩmi ardea mie atunci de bikini?
Buuun,cam pe la 5 luni,mi-am luat rãmas bun de la toxicozã şi-am ĩnceput sã devorez frigiderul,aproape din orã-n orã.
Uite-aşa-ntr-o searã,rotunjoarã cum eram,mi se fãcuse poftã şi de-un moment special. Am alergat la dulapul cu pricina,am scos din pachet setul nou-nouţ şi pus pe schimbat.
Doar cã...nu intram nici ĩn sutien,nici ĩn bikini. Zic,las'cã rãmâne pe altãdatã.
Nici dupã naştere n-a intrat pe mine setul cu pricina,nici acum,chiar dacã mi-am pãstrat forma corpului pãstrând ca trofeu al sarcinii 5 kg.
Ap'vreau sã spun cã nu trebuie sã aşteptãm momente speciale. Acum e cel mai special moment. Azi e cea mai specialã zi,mâine va fi cea mai specialã zi.
Scoateţi hainele bune din dulapuri,parfumurile pentru nunţi,bikinii dantelaţi,cerceii strãluciţi,vesela nouã şi folosiţi-le acum!!!
De cele mai multe ori,aşteptarea momentului special poate aduce doar dezamãgire şi regrete!!!
Viaţa e aici şi acum!!!
Trãieşte clipa!!!
Sursa foto: eva.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții