Nostalgia primilor paşi ai copiilor👣👣😍😍

Nu ĩncetez (şi nici nu vreau s-o fac) sã mã minunez de legãtura profundã dintre gemãnuţii mei,de iubirea dintre ei,care uneori o manifestã altfel decât ne aşteptãm noi(prea multe aşteptãri),de relaţia lor unicã şi minunatã!
Astãzi m-au cuprins nişte amintiri calde,de primii lor paşi. Cu toate cã se fac 2 ani de la acel eveniment,ţin minte totul pânã ĩn cel mai mic detaliu,pentru cã aşa ceva n-ai cum sã uiţi.
Era 29 ianuarie 2015,o dimineaţã nouã pentru fiecare din noi, destul de la fel cu celelalte,dar specialã,ca fiecare zi de altfel.
Nu mergeau decât dacã-i ţineam de mânuţele lor mici şi finuţe.
Ne-am iubit pe pat,o mamã nebunã de dragoste şi 2 pici gata oricând sã primeascã iubirea(uneori prea sufocantã recunosc) ĩn sufletele lor.
Cearşafurile de pe pat ĩncã nu erau strânse,mã ascundeam sub plapumã şi ĩn câteva secunde scoteam chipul cu zâmbetul pânã la urechi afarã. Râdeau cu toatã fiinţa. Râdeam cu toatã fiinţa.
Mânuţele lor mici apucau de plapumã sã tragã sã mã gãseascã. Ĩi lãsam sã mã gãseascã,le vedeam mândria de pe feţele lor mici şi sclipirea din ochii cãprui ( culoarea mea,cã toţi zic mulţi cã seamãnã cu bãrbatu-miu😉).
Apoi luam câte unul ĩn braţe,ĩl puneam pe palme şi zburam,el era avionul,eu pasãrea care mã ţineam de aripa lui. Aterizam pe pat şi-i atingeam fiecare bucatã de piele,fiecare degeţel,ĩmi treceam uşor palmele peste spatele lui de dansator,ĩi fãceam cercuri pe burticã şi-l priveam ĩn ochi,ĩn timp ce celãlalt copil examina cu atenţie sticluţa cu ulei pt masaj. Le povesteam câte-n lunã şi-n stele,ca sã mã lase sã le fac masaj. Apoi mã uitam ĩn ochii celuilalt şi-i spuneam " avionule,pregãteşte motorul,cât de curând zburãm". Se uita la mine şi zâmbea.
Dupã ce l-am ĩmbrãcat pe bãieţelul cu spate de dansator,l-am pus lãngã mine,pe pat. S-a ĩntors pe burtã,şi-a pus picioarele pe podea şi a mers singur pânã la uşã. S-a oprit lângã uşã şi s-a ĩntors spre mine. Mã privea mândru de sine. Trãiam primii lui paşi cu ochii scãldaţi ĩn lacrimi de iubire,l-am felicitat şi l-am ĩmbrãţişat!
M-am ĩntors la patul nostru,unde mã aştepta fratele lui sã zburãm. Un ochi se uita spre copilul de lângã uşã. L-am luat ĩn palme şi am zburat. Ĩn timp ce aterizam s-a apropiat de noi,cu paşi siguri,pe paşii lui,fratele nãscut cu 3 minute mai repede. S-a apucat şj el sã studieze sticluţa de ulei,ĩn timp ce eu ĩi masam corpul de sportiv al fratelui sãu.
...legãtura dintre fraţi e prea puternicã ca sã necesite indicaţii,cuvinte...
A coborât din braţele mele şi a mers exact acelaşi traseu ca şi fratele sãu,cu 3 minute mai mare)))
A ajuns la uşã,s-a ĩntors spre pat sã-mi caute privirea. Eu eram lângã el,arzând toatã de dorinţa de a-l ĩmbrãţişa,de a-i ĩmbrãţişa.
Primii paši nu se uitã niciodatã,iar intensitatea amintirilor mã face sã zâmbesc din nou,ca atunci,emoţionatã,sã-mi tresarã sufletul de bucuria nostalgiei.
Clipe de neuitat!
Clipe ĩmpreunã!
Sursa foto: mamicileiubesc.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții