Felicitãri din cofraje de carton pentru ouã!

La noi ĩn casã eu sunt cea cu reciclarea tuturor obiectelor sau ambalajelor,pe care soţul le-ar arunca ĩn coşul de gunoi. Strâng tot din ce consider c-aş putea sã fac ceva activitãţi cu copiii.
Acum a ajuns rândul cofrajelor din carton pentru ouã. 
Am tãiat 5 floricele,bãieţeii le-au colorat dupã propriul plac,cu toate cã de aceastã datã au ales monocramia.
Le-am lãsat sã se usuce. Apoi,le-am tãiat bucãţi de scoci adeziv dublu şi ei le-au lipit cum i-au dus imaginaţia.
Eu le-am desenat nişte tulpine şi o frunzã,douã şi am obţinut nişte felicitãri frumoase,pe care le-am ĩnfrumuseţat cu inimioare de culoarea pe care şi-au ales-o fiecare. Ce a ieşit vedeţi mai jos. Dacã vã place,sã aveţi spor la creativitate. Copiilor o sã le placã foarte mult,plus cã le oferi puterea de-a alege culorile,modalitatea de aranjare pe foaie,le creşte stima de sine,zic😉.
Cofraje mai avem,intenţionez sã facem animãluţe. Revin cu rezultatul.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții