Noaptea dintre ani privitã altfel!

Tot timpul am crezut cu sfinţenie ĩn proverbul "cum o sã ĩntâlneşti Anul Nou,aşa va fi tot anul!"
Mulţi ani la rând mi-a fost fricã sã nu fiu singurã ĩn aceastã noapte magicã,sã fiu cu o gaşcã cât mai mare,ca sã fiu ĩnconjuratã de prieteni tot anul ĩmprejur. Apoi ĩn multe dintre nopţile magice,ĩmi scriam destinul,când ĩmi spuneam "şi anul acesta voi fi singurã pentru cã nu am un iubit de Anul Nou".
Doar ĩn acest an am ĩnţeles cu adevãrat ce semnificaŧie are acel proverb.
Nu conteazã unde ĩntâmpin,nu conteazã cã suntem mulţi sau puţini,nu conteazã ìn ce rochie,nu conteazã ce fard am pe pleoape,conteazã ce simt,starea sufletului meu,conteazã ĩn ce cred şi cum sunt.
Anul 2016 a fost anul ĩn care am cunoscut şi am ales sã fiu conştientã. E sfâşâietoare aceastã "trezire",pentru cã automat pune pe umerii mei un car de vinovãţie,dar cu fiecare pas(mic) ea devine eliberatoare şi dãtãtoare de aripi.
Ĩn calitate de pãrinte,acest an va fi fundamental rolului meu de mai departe,cu toate cã am plâns de multe ori durerea cã nu pot fi mai bunã,cã  nu pot da din mine mai mult.
Am ĩnceput sã mã descoper,sã mã accept,sã renunŧ la multe frici,anul ĩn care m-am modelat cu propriile-mi mâini.
...am vrut sã vorbesc de multe ori,dar am tãcut...
...am vrut sã zâmbesc,dar uneori m-am forţat sã n-o fac...
...am vrut sã dau mai multe aprecieri,dar am ales sã tac...
...am vrut sã fiu mai prietenoasã,dar am preferat sã nu:mi intre nimeni pe teritoriul personal...
...m-am gândit de multe ori sã ajut,dar am rãmas doar cu gândul...
...mi-am dorit sã ĩmbrãţişez mai des oamenii dragi şi-mi erau scurte braţele...
...am ales sã fiu mai des tristã decât veselã...
...am ales de multe ori sã judec decât sã fiu empaticã...
Aceasta tot face parte din anul 2016. M-am ĩnvinovãţit enorm pentru aceste lipsuri ale mele,dar urmeazã sã lucrez asupra lor ĩn 2017. O sã aleg sã cresc,da!!!ĩncã cu multe neajunsuri,dar cu mai multã dorinţã,ambiţie şi recunoştinţã.
Am ales ca-n noaptea magicã sã am sufletul liniştit,sã mã concentrez pe clipã,sã trãiesc bucuria şi ĩmplinirea mea personalã.
Am fost ĩmpreunã cu familia,cu copiii la piept am privit cerul şi am mulţumit pentru cã vãd,aud,simt,cred,iubesc. M-am rugat sã ajut,sã iert,sã fiu mai bunã,sã-mi exteriorizez lãuntricul.
La mulţi ani!!!
Cel mai mult mã rog sã fim cu toţii sãnãtoşi şi sã fie pace pe pãmânt.
Fiţi bine cu voi!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții