"Predestinat" se scrie cu sufletu...nu cu pixu...

...era prima datã când mã-ndrãgostisem de interior s-apoi de fizic,la fel de frumos ca launtricul lui echilibrat!!! N-aveam cum sa nu ma-ndragostesc. Am iubit pânã la el câteva inimi goale śi reci,iar aici întâlneam cãldurã śi înţelegere,iubire śi dorinţã,priviri care-mi vorbeau...m-am îndrãgostit.
La acel moment nu śtiam dacã suferise decepţii sentimentale,dacã śtia cã trãim secolul când majoritatea bãrbaţilor nu deschid uśa femeii sau nu-i cedeazã locul.în transport,śtiam mai nimic despre aspiraţiile lui,dar mã-ndrãgostisem de amabilitatea lui,de educaţia lui,de-un bãrbat pe care l-am aśteptat atâta timp. Nu śtiam ce avea sã-mi rezerve viitorul,simţeam armonie alãturi de el,parcã toate sentimentele mele erau fiecare la locul lor. Nu mai simţisem pânã atunci aśa pace interioarã!
Nu mã dãdeam în figuri sã-i fiu pe plac,nu alergam repede la baie sã-mi pudrez nasu,eram eu,cea din sufletul meu,nu-mi era ruśine sã vorbesc despre singurãtatea mea,despre vârsta sau idealurile mele,renãśteam alãturi de el. ...nici strãin,nici prieten...
Ne vorbeam de parcã ne śtiam de-o veśnicie śi nu-mi pãsa dacã mâine totul putea fi altfel. Cu siguranţã ne cunoscusem śi-n alte lumi śi intuiam cã śi el simţise aceastã legãturã.
Śi nu-i nici o magie la mijloc,e soarta care ne uneśte,la un moment dat,pentru totdeauna. Nu se întâmplã atunci când crezi cã toţi bãrbaţii îs însuraţi, nu se întâmplã nici atunci când îţi doreśti,prin fustã scurtã,atenţia masculinã. Îl întâlneśti atunci când eśti pregãtitã sã-i admiri mai întâi lumea inimii śi-apoi sã śtii ce culoare au ochii lui. Îl întâlneśti atunci când eśti gata sã-i numeri paśii în diferite lumi,sã-i sorbi privirea în a ta,sã gãseśti ìnţelegere fãrã cuvinte śi fãrã bani.
Śi te culci în alt pat,în altã casã,în altã parte a oraśului,singurã,dar nu în singurãtate. El e alãturi,chiar dacã-i departe, îi simţi mirosul,îi zâmbeśti în somn śi śtii cã inimile voastre bat in unison. Pentru cã el e cel predestinat!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții