Lenuta, La Multi Ani!!!!

  Lenuta este mezina casei, ajutorul de nadejde al parintilor si soarele care incalzeste si lumineaza casa parinteasca, pentru ca noi, ceilalti copii ne-am aciuat la casele noastre.
Astazi este ziua ta de nastere, a 22 aniversare, ce repede zboara timpul, parca mai ieri te luam de la gradinita, iar astazi esti fata mare deamu. 22 de ani este o virsta foarte frumoasa, o virsta tinara si plina de ambitii, o virsta care ne fardeaza cu ideea libertatii si independentei propriei persoane. suntem rebeli si plini de sine, visam, cream, gresim si invatam. Acesta e si specificul acestor virste care , prin experienta, ne duc la intelepciunea celor 30 de ani, deaceea trebuie traiti cu fast si umpluti cu multa iubire si cunoastere, mereu pasind inainte, poate nu intotdeauna pasi corecti, dar anume asta te va crea mai departe.
E virsta ta, e dreptul tau sa-ti alegi calea si sa-ti modelezi soarta. Cu totii am trait experiente personale sub ochii tai, care te-au facut sa intelegi altfel lucrurile si sa le vezi pe toate in culoarea reala. Aceste lectii le stii si plina de rezultate pasesti cu grija si cunoastere, esti bravo!
22 de flori nu o sa-ti dau, 22 de cadouri tot nu o sa-ti daruiesc,dar am incercat sa te caracterizez in 22 de cuvinte si sper sa-ti placa , iar ordinea lor e pur curgatoare a ratiunii mele: " sirguincioasa, timida, frumoasa, inteligenta, visatoare, emotiva, irascibila, vesela, curioasa, nostalgica, alintush,serioasa, responsabila,iubitoare,colorata,schimbatoare,solidara,intelegatoare, ascultatoare,romantica, copilaroasa si amabila". Bineinteles ca nu te incadrezi doar in aceste cuvinte, dar sunt primele 22 prin care te vad si te iubesc asa cum te vad. Te iubesc nu pentru aceste cuvinte, te iubesc pentru ca existi si pentru ca prin simplitatea ta ma cuceresti mereu. imi esti un ajutor de nadejde la nevoie si nu doar, si uneori iti cer sfatul pentru ca astept parerile tale pline de copilarie si vise, pentru ca datorita lor zimbesc si realizez inca o data cit e de frumoasa si colorata totusi viata. 
iti trimit avalanse de sanatate si noroc si modeleaza-ti soarta in culori vii si forme vesele. 22 este o virsta foarte frumoasa, din proprie experienta iti ordon
 " traieste libertatea acestei virste"!, mie undeva imi pare rau ca am pierdut in van aceasta libertate, cu ideea libertatii in cap ma tineam totusi intemnitata propriilor temeri si riscuri. As fi putut sa inramez mai multe amintiri frumoase, sa leg relatii mai speciale, sa cunosc mai multe lucruri, sa fac mai multe greseli, dar am preferat sa fiu fidela timiditatii si fricii mele. Poate am pierdut multe, dar poate am cistigat, dar de un lucru sunt convinsa ca riscurile totusi dau rezultate frumoase!
Nu te intoarce in trecut dupa explicatii si nu cauta raspunsuri la ceva ce n-a fost sa fie, nu te ingrijora de viitor si nu trai din parerile lumii. Fii tu insati mereu si traieste fiecare clipa cu-adevaratelea, pune iubire in tot ce faci si fii mereu optimista. Aceasta secunda in care zimbesti iti garanteaza un viitor frumos si lung.
Danseaza-ti viata, asta e cel mai frumos lucru pe care il poti face, ea cinta minunat, nu te mai saturi s-o asculti, sa dansezi fredonind!
La Multi Aani Hellena!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții