3 idei de felicitări pentru sărbătorile de iarnă!

        Mie îmi plac mult cadourile făcute de mâna omului. Le simt cumva pline de iubire, grijă şi dedicare.
Faptul că s-a muncit la ele, transmit ideea cât de mult contezi pentru cineva. Asta nu înseamnă că darurile cumpărate sunt lipsite de emoţie, pur şi simplu nu sunt atât de pline de energia omului care le dăruieşte.
 De sărbători, mă străduiesc să facem împreună cu copiii câteva daruri simple pentru bunici sau prieteni.
Anul trecut am făcut globuleţe cu palmele lor din aluat sărat şi brăduţi croşetaţi.
Anul acesta am făcut felicitări şi câţiva fulguşori.
Am făcut felicitări foarte simple cu hârtie colorată, dar mi-am dorit să înţeleagă copiii emoţia cu care ne gândim la oamenii din jurul nostru.
Sunt foarte uşor de făcut, dar ştiu ce bucuroşi o să fie bunicii când o să primească astfel de cadouri.
Cum arată înăuntru, vedeţi în poza de mai jos.
Acesta este un model simplu de felicitare, dar mi-am plăcut enorm maniera originală redată, deaceea am încercat și noi. Simplu, dar cât de frumos.
Cea de-a treia felicitare am făcut-o cu ajutorul pom pomurilor. Am tăiait fulgii, i-am făcut special mai mari ca să le fie mai ușor copiilor să-i lipească.
Nu sunt perfecte aceste felicitări, de fapt nici n-am avut asta ca intenție, dar sunt foarte speciale.


Mai jos vă las să vă inspirați din cadourile pe care le-am pregătit anul trecut.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții