12 idei de cadouri pentru bărbați

        El este bărbatul de care mă îndrăgostesc în fiecare zi, care-mi deschide ochii spre propria-mi persoană, care mă susține în orice idee, oricât de nebunească ar fi ea, care este alături de mine  la bine și la greu.
Cred că îl cunosc bine, îi știu gusturile și preferințele, dar totuși când vine vorba de cadouri, tot timpul am îndoieli cu privire la ce să-i cumpăr. Anul aceste deja știu ce o să-i pun sub brad, de Anul Nou, dar dacă tu încă nu știi, am pregătit o lista cu 12
 idei de cadouri special pentru El.

Există o sumedenie de variante de cadouri în funcție de posibilități, lista mea conține cadourile pe care eu le-am făcut omului meu de-a lungul timpului și sunt strict pentru buzunarul familiei noastre.
Nu sunt pompoase și scumpe, dar sunt dăruite din tot sufletul, cu multă iubire și recunoștință.
1.     Un fular. Fularul este călduros, potrivit timpului de afară și de fiecare dată când el o să și-l pună, o să se gândească la cea care i l-a dăruit.

2.     O pereche de mănuși. Sunt utile, călduroase, perfecte pentru o bulgăreală pe cinste și sunt ideale pentru momentele când va face împreună cu copiii oameni de zăpadă. Să ningă doar a mai rămas.

3.     O cană personalizată sau două, cică e bine astfel de obiecte să dăruim câte două. Aceste căni nu le-a primit de la mine, dar pe ele sunt poze cu noi, cu copiii și este o plăcere să bem din așa căni frumoase.

4.     Un calendar hand made. Eu am făcut acest calendar în 2015, pe fiecare filă am lipit câte o poză de familie, evident am scris zilele lunii și câte o amintire despre noi. Este un calendar pentru birou absolut minunat. Omul meu s-a bucurat foarte mult de el și nici nu se face așa greu.

5.     Un parfum ales cu mult gust, care să i se potrivească este un cadou minunat.
6.     De ce nu un set de bărbierit? E ceva ce trebuie întotdeauna...
7.     O carte. Anul acesta o să-i cumpar o carte. Soțul meu nu este un cititor înrăit, dar iubește fotbalul. Într-o zi eram într-o librărie cu copiii, iar el a fost atras de o carte cu biografia antrenorului unei echipe de fotbal, pe care a antrenat-o timp de 40 de ani și e o echipă dintre cele mai bune, cu siguranță că acest om are multe lucruri interesante de spus. O carte despre ceva ce îi place este un cadou frumos, plus că, mai știi, poate se naște în el dragostea pentru cărți, și n-o să mai spună/ certe că doar eu cheltui banii pe cărți.
8.     O geantă pentru sport. Eu cred că orice bărbat iubește sportul, iar mulți dintre ei îl și practică. Omul meu joacă fotbal așa că o geantă pentru antrenamente este o idee genială de cadou.
9.     Portofel. Mi se pare o idee minunată, care conform înțelepciunii japoneze, portofelul este aducător de bani. Banii iubesc ordinea, acuratețea și munca))). Deaceea portofelul nici într-un caz nu trebuie să arate jerpelit, ros sau chiar găurit. Aveți grijă de stabilitatea financiară șă înnoiți-i regulat portofelul.
10.                       Dacă nu aveți copii, organizați-i o cină romantică. Cu lumănări, petale, apă, spumă, șampanie. Cine știe, înțelege.
11.                       Cumpărați-vă o rochiță roșie sau neagră, dantelată și îmbrăcați-o atunci când pleacă oaspeții acasă și după ce adormiți copiii. E un cadou superb pentru bărbați.
12.                       Nu în ultimul rând, dăruiți-le copii, eu în 2014 i-am făcut cadou doi copiii deodată, fix în noaptea de 31 decembrie spre 1 ianuarie. E cel mai minunat cadou.
         Să aveți sărbători fericite, să știți că cele mai frumoase cadouri sunt iubirea și căldura sufletească. Aveți bani, cumpărați-le mașini, nu aveți așa mulți bani, dăruiți-le iubire, e mult mai important. Cunosc bărbați cărora li s-au făcut mașini cadou, dar se întorc cu greu seara acasă din cauza atmosferei cicălitoare care predomină în casa lor.
Ei merită, ei sunt unici pentru noi și sunt sprijinul nostru zi de zi. Ei ne fac să râdem, uneori să plângem, ei ne poartă pe palme, în brațe și devin cele mai apropiate ființe. Nu banii sau cadourile scumpe reprezintă dragostea, însăși iubirea arătată zi de zi, căldură cu care este întâmpinat seara acasă, dulceața cu care îi vorbim și susținerea sunt cele mai mari dovezi de iubire. Să primiți și să oferiți astfel de cadouri în toată ziua , fiți împreună. Desenați povești de fericire, de iubire până la adânci bătrâneți!!!
sursa foto:  prima și ultima poză / pixabay, celelalte / arhiva personală
Eu mă numesc Mariana și sunt vocea acestui blog. Dacă îți place ce scriu și cum scriu, te aștept și pe pagina de facebook a bloguluiJurnalul unei zâne, ca să afli primul despre noile postări! Îți mulțumesc pentru vizită!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții