Noi am împodobit deja primii brăduți!

        Toată lumea, de la mic la mare, îl aşteaptă pe Moş Crăciun. Cei mici pentru cadouri, cei mari pentru energia asta minunată a sărbătorilor de iarnă, dar şi pentru cadouri😊.
       Anul Nou este sărbătoarea mea preferată. În primul rând, îmi aminteşte foarte mult de copilărie, de momentele unice petrecute în sânul familiei, de bucuria mare pentru cele două mandarine ascunse de moşu' sub pernă, de troienele de zăpadă şi săniușul cu prietenii. Intram în casă doar când aveam țurțuri la nas și nu-și punea nimeni problema dacă e bine să ieșim afară pe ger sau cât timp putem să stăm. Un vecin avea o sanie din asta lungă, toți ne urcam pe ea și trenuțul nostru cutreiera văile, iar când cădeam era cea mai mare veselie.Amintiri de neuitat!
În ajunul sărbătorilor, tot timpul devin mai nostalgică, dar e o nostalgie caldă, înălţătoare, plăcută.
Apoi, mă încarc cu multă energie frumoasă de la atâtea luminiţe, de la caru' cu emoţii, de la aşteptarea asta magică.
Există o putere în toată această magie care spală toate tristeţile, dezamăgirile, eşecurile. Pentru că un nou început, o filă albă tot timpul se trăiește cu mult entuziasm şi ambiţie.
Pentru ca aşteptarea să fie mai uşoară, în special pentru copii, noi facem activităţi tematice. Şi îi văd cum se emoţionează şi ţes scenarii despre cum o să-şi găsească cadourile sub brad.
Am multe idei de activităţi, iar ieri am dat startul şi am împodobit deja 4 brăduţi.

E o activitate simplă, eu am tăiat fâşâile, i-am ajutat pe copii să le lipească, apoi împreună am lipit globuleţele.
Pare banal, dar ştiţi ce fundament  formează în copii? Împodobitul bradului în familie - asta învaţă ei, un ritual magic al sărbătorilor, iar pentru copii " împreună" este cel mai important cuvânt.
Globuleţele, care de fapt sunt pom pomuri colorate, le-am lipit cu clei fierbinte. Eu puneam cleiul, copiii lipeau, dar i-am atenţionat la început că cleiul e fierbinte şi să fie cu băgare de seamă😝.
Am lăsat intenţionat firele uscate de la clei ca să fie ghirlande de argint pentru brăduţii noştri.

Ideea am luat-o de pe Pinterest, acolo sunt o mulţime de activităţi pentru copii, e sursa mea de inspiraţie.
     E devreme să vă spun La mulţi ani, deaceea am să vă spun mulţumesc că citiţi şi vă urez multă sănătate vouă şi copiilor voştri. Asta este cel mai important în viaţa noastră!


Eu mă numesc Mariana și sunt vocea acestui blog. Dacă îți place ce scriu și cum scriu, te aștept și pe pagina de facebook a bloguluiJurnalul unei zâne, ca să afli primul despre noile postări! Îți mulțumesc pentru vizită!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții