Globuri "Curcubeu" pentru brad sau decor

Copiii aşteaptă cu nerăbdare sărbătorile de iarnă. Nu vor să-l întâlnească pe Moş Crăciun, dar vor ca el să le lase cadouri sub brad.
Anul trecut, am întâlnit Anul Nou afară, pe dealul de la Ciocana, sub ploaia de artificii. Acasă, am lăsat lângă brad un scăunel ca să se odihnească moşu' obosit, o ceaşcă cu ceai şi un platou cu biscuiţi, să se servească moşu' flămând.
Cam pe la 1 noaptea, ne-am întors acasă, iar acolo sub brad, moşu' lăsase cadouri pentru toţi😊.

Ei fix aşa îl aşteaptă şi anul acesta pe Moş Crăciun. Să ne ducem, iar el să vină la noi😂, să nu ne întâlnim cumva cu el. 

De cum s-a lăsat frigul, ei mă tot întreabă dacă nu cumva astăzi e Anul Nou şi eu am uitat😝. Le zic că nu, că mai avem atâtea zile. Răspunsul meu se lasă cu lacrimi şi supărare. Dar asta e, ce să fac dacă încă nu e Anul Nou. Plus că e şi ziua lor pe 1 ianuarie şi ei aşteaptă cu nerăbdare sărbătorile, aşteptând să ploaie cu cadouri😜.
Ca să vină moşu' este necesar să ne pregătim, le zic eu, să cântăm colinde, să citim poveşti de iarnă, să pregătim globuleţe pentru brad, să facem curăţenie. 

Bine, au zis ei, fără prea mare tragere de inimă😮. Şi-i înţeleg, aşa am fost şi eu, iar timpul viitor pentru copii nu există, ei trăiesc cu toată suflarea în prezent.
Ne-am aşezat aseară la masa de activităţi şi am început să facem globuri pentru brad.
Globurile le-am făcut din hârtie colorată tăiată cercuri, am lipit şi apoi am lipit şi aţa, şi uitaţi ce globuleţe minunate s-au primit. 
Copiii îmi spuneau care culoare e următoare în construcţia globuleţului. 
Aceste globuleţe sunt potrivite atât pentru împodobirea pomului, cât şi ca element de decor al încăperii.
De colinde nu sunt prea încântaţi, cărţile tematice însă le plac! Şi mai căutăm şi puzzle cu tematica iernii, dacă aţi văzut undeva, aştept să-mi spuneţi şi mie. Mulţumesc!
Voi cum îl aşteptaţi pe Moş Crăciun?


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții