Au fost odatã nişte cãpãcele...

Noi am fãcut de-a lungul timpului multe activitãţi cu capacele de la sticle. Le-am sortat dupã culori,am numãrat cu ele,am construit piramide,au fost peşti ĩn vanã. Astãzi le-am dus ĩntr-o poveste nouã.
Au ieşit adevãrate tablouri 3D))).
Evident,flãcãii au vrut neapãrat sã facem maşini. Maşini am desenat!
La sfârşit le-am ĩnfrumuseţat cu ajutorul scociului colorat şi au ieşit adevãrate opere de artã.
Copiilor le-a plãcut foarte mult şi procesul,dar mai ales rezultatul. Mi-au cerut sã le lipesc pe perete. Acum operele lor stau pe perete,ca la expoziţie. De fapt,la noi ĩn casã cam toate desenele lor sunt lipite pe pereţi. Dacã mã gândesc mai serios,am putea deschide o galerie😉.
Cum sã nu fac şi eu ceva,cã doar n-oi sta cu mâinile-n sân şi sã mã uit la ei. Credeţi cã mi-am fãcut şi eu maşinã?😁😁😁
Ce am folosit:
- carton
-hârtie coloratã
-creioane colorate
-clei 
-clei fierbinte
-scoci colorat
-cãpãcelele de la sticle

Recomand cu toatã ĩncrederea aceastã activitate,copiii or sã rãmânã ĩncântaţi. 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții