Iertarea ne elibereazã!

Am primit astãzi un exemplu minunat de iertare si iubire de la copiii mei. Tind sã cred cã vãd la ei ceea ce-mi lipseste cu desãvârśire,ca niśte lecţii predate frumos śi din inima.
Tot timpul când mã supãr pe cineva,pãstrez,din nefericire,ecouri ale durerii,resentimente,o mândrie prosteascã,distrugãtoare.
Ei ìnsã śtiu sã ierte curat,pe de-a-ntregul śi aceastã iertare a lor vine cu remuścãri grele asupra constiinţei mele de mamã śi-mi doresc sã mã molipsesc de aceastã iertare frumoasã,pentru cã ne elibereazã de multe gunoaie adunate,unde-ar fi loc de iubire,compasiune śi iertare.
Dimineaţã,am hotãrât sã lenevesc un pic ìn pat,ei au venit lângã mine,ne-am giugiulit câteva clipe,iar apoi au mers la bucãtãrie śi s-au ìntors cu biscuiţi. Au ronţãit biscuiţii pe pat,astãzi chiar nu mi-a pãsat de acest aspect al curãţeniei,am privit televizorul śi ìntr-un final m-am ridicat din pat. Ei au ìnceput sã zburde prin casã śi fix ìn mijlocul distracţiei lor,am intervenit eu cu 2 perechi de ciorãpei ìn mânã śi hotãrâtã sã-i ìncalţ imediat,sã nu le fie rece podeaua.
Normal cã au fugit de mine śi striga nu nu nu,ceea ce ìnsemna "nu acum mamã,când ne jucam aśa frumos!".
Nu i-am auzit,ìn schimb m-am fãcut auzitã când le-am ţipat " ce ìnseamnã asta,ìmbrãcãm chiar acum ciorãpei!!!,cât se poate sã fug dupã voi???".
Au rãmas oricum cu picioarele goale,pentru cã nu vroiau ciorãpei,iar eu am rãmas plinã de 'of doamne,cât se poate?"
Am mers la bucãtãrie sã pregãtesc dejunul,peste câteva clipe au intrat śi ei zâmbitori pânã la urechi śi cu braţele desfãcute sã mã ìmbrãţiśeze. Am ìnceput sã plâng śi sã-mi cer iertare. M-au iertat ìncã ìnainte sã-mi se invadeze capul śi sufletul cu pãreri de rãu śi acceptarea faptului cã am greśit.
Ce frumoasã e iertarea lor,cât de tare mã elibereazã pe mine din mijlocul resentimentelor mele,mã conecteazã la spontaneitate,mã invitã sã ies uneori din grila de griji bine ìnvãţate.
Ce uśurare vine dupã iertare!!!! Vã mulţumesc!!! Copiii mei sunt experţii śi terapeuţii mei,important e sã-i ascult!!!
Acum ìncerc sã mã-mprietenesc cu IERTAREA!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții