O vindecare!

Tot timpul am fost un om comod, nu pentru cã asa vroiam ci pentru cã asa trebuia sa fiu,c chipurile sa fiu cu toţi si cu toate. Sa nu supar pe nimeni,sa spun sute de "da"-uri cand glasul interior imi trimitea negatii,sa rad cand inima imi plânge,sa ascult chiar daca nu ma intereseaza,sa fiu de acord cu ceea ce-mi baga altii in cap etc. La un moment dat am vazut ca eram victima propriei comoditati s-am tot continuat sa fiu,chiar daca nu eram de-acord cu rolul care mã acaparase cu totul.
Culmea era ca purtam pantofi incomozi,sutieni cãrora le ieseau o bucata de fier si-mi mutilam sanatatea si dezvoltarea sanilor,in schimb eram de acord cu oricare opinie fara sa clintesc din geana raţiunii mele,asemenea unei piese la sah,pe care-o mutã jucatoru,doar ca niciodata n-am ajuns o piesã victorioasã.
De vreo câţiva ani lucrez cu mine,cu ideile mele si ma modelez conform propriilor tipare. Si eu ma simt minunat in pielea mea. Acum nu mai sunt atat de comoda,cu toate ca inca nu-s vindecata pe de plin,dar sunt pe propriul drum. Unii "prieteni" au incetat sa comunice cu mine in momentul cand mi-am spus punctul de vedere,adevaratii prieteni se bucura alaturi de mine. Cel mai grozav mi-a bagat minţile in cap maternitatea.
 Acum port pantofi comozi si nu mai am sutieni din aia cu fier. Da!o incomoditate fizica poate fi un inceput.
Si doar in momentul cand am inceput sa fiu comoda mie insami si incomoda pentru unii,am castigat libertatea totala,atunci am inteles ce inseamna o victorie si nicidecum o nota de 10 sau o diploma rosie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții