Cum śi-a vindecat Maxim o fricã,iar eu m-am dat ìn tobogan!😉

Duminica am fost ìn parc la un teren de joacã,unde era śi un tobogan gonflabil imens. Copiii nośtri niciodatã nu s-au dat ìn astfel de tobogane,aśa cã nu se avântã la ele. La un moment dat i-am ìntrebat dacã nu vor sã ìncerce toboganul,Matvei a refuzat hotãrât,Maxim a acceptat timid. A urcat scãrile pânã sus,eu,entuziasmatã,ìl susţineam śi-i ţineam pumnii. Ajuns acolo sus,s-a uitat de la acea ìnãlţime ìn jos,s-a speriat bine de tot śi a ìnceput sã plângã din tot sufletul.Soţul meu a urcat śi au coborât ìmpreunã. O vreme a plâns ìn braţele mele,dupã care śi-a focusat atenţia pe tolocare.
Luni,când am iesit afarã,s-a urcat ìn toboganul din curte,a ajuns sus si a inceput sa planga si sa coboare scãrile pe care urcase. Mi-am dat seama cã retrãia frica de acel tobogan gonflabil.
Din acea secunda,nu a mai vrut sã audã de tobogane śi nici nu s-a mai urcat ìn vreunul.
Eram ìngrijoratã sã nu creasca frica care-l cucerise śi mã gândeam cum s-o ìnvingem.
Astãzi,din nou,a urcat scãrile,dar ajuns sus,a ìnceput sã plângã. Eram la un tobogan ìnalt ce-śi trage trainicia din perioada sovieticã.
L-am coborât jos śi am urcat eu ìn tobogan. Nu śtiu sã spun dacã m-am dat vreo datã,dar am trãit niśte senzatii unice.
-veau śi eu cu mama! ìmi spune Maxim.
L-am pus pe el ìn fatã śi am coborât ìmpreunã.
-veau śi eu cu mama,ìmi spune Matvei.
Aśa m-am dat ìn tobogan de vreo 10 ori. Apoi s-au dat ìmpreunã,apoi pe rând câte unul. Erau numai zâmbete śi senzatii. Ne-am simţit minunat. Eu am trãit o aventurã care m-a apropiat mai tare de ei,iar ei au rãmas ìncântaţi de faptul cã mã dãdeam ìn tobogan,cã mâncam din acelaśi bol de emoţii!
Astãzi dupã masã am fost ìn parc, s-au dat ambii ìn tobogan cu o bucurie de nedescris,iar eu cel mai mult m-am bucura cã Maximca śi-a topit frica de ìnãlţime,nici nu mai avea nevoie de mine acolo sus!!!
Noi am creat ìmpreunã o poveste care am ìnceput-o tot ìmpreunã lãngã acel tobogan gonflabil,când eu i-am transmis frica din gândurile mele "ìmi pare cã-i prea ìnalt","mã tem c-o sã-i fie fricã sã coboare",iar el mi-a ìntâlnit frica atunci când s-a uitat ìn jos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Cele mai importante întâlniri ale vieții