Ce-am facut noi de 1 iunie!

De cum s-au trezit le-am spus ce sarbatoare este astazi,i-am felicitat cu ĩmplinirea a 2 ani si 5 luni si ne-am ìmbrãţiśat reciproc.
La dejun le-am pregãtit foi de clãtite,ca doar asa le mananca.
Am iesit afara pe la vreo 11,incaltati in ciubotele de ploaie si lasati sa se distreze cum vor. Peste o jumatate de ora am intrat in casa sa schimbam hainele ude,evident cea mai mare distractie erau baltile cu apa,mai ales ca plouase bine seara trecuta.
Nu avea sa mergem nicaieri pentru cã sotul era la serviciu,asa ca urma sa ma dau pe mine lor,fara limite,fara atentionari si fara certuri. Dar nu ma pot da lor chiar asa dulce de tot,am pastrat si cateva limite,si cateva atentionari,ce-i drept imi muscam buzele cand simteam ca-i gata sa iasa tonul Ala mai autoritar.
Cel mai mult ei iubesc sa ma ajute la bucatarie,asa ca am pregãtit impreuna biscuiţi cu morcov. Eu am stricat nucile,ei au mancat si au ales miezul,am mestecat pe rand ingredientele in caserola si am modelat impreuna biscuitii. Au iesit buni de tot si sanatosi,chiar eram in cãutarea unei retete pentru copii.
Apoi le-am citit dintr-o carte nou nouta "Te iubesc zi si noapte",tare fainã cartea.  Pentru cã imaginile vorbesc de la sine,i-am provocat sa legãm poveśti si chiar le-a iesit bine : " mama,aici iepuiasu face nani"; " mama aici iaba vede " si tot asa.
Au avut mai multe reprize de plans repetat,decat de obicei. Nu stiu care sa fi fost motivul,poate starea vremii,poate si-au scos plansul terapeutic,sau poate ca le era dor...
Dupa masa am iesit afara,au strâns pietricele si castani mici si apoi le-au aruncat in baltile cu apa. In timp ce incercau sa se caţere (e prea mult spus ) intr-un copac,cerul a inceput sa planga si el,asa ca am fugit spre casã.
Cand a venit 'taticu" l-au luat la imbratisari si rostogoliri. S-au prostit o vreme,dupa care au plans pe rand si apoi ei asezati pe o speteaza detasabila de la canapea,erau trasi de taticu,toata casa era numai zambete si chiote de copii mai mici si mai mari😉😉😉.
Am apucat sa beau un ceai la televizor,cand s-au apropiat de mine si m-au intrebat " ce bea mama","mama bea ceai" "vreau si tu ceai". Primul Maxim a sorbit din canuta mea de ceai si in timp ce Matvei sorbea si el,Maxim mi-a spus,pentru prima data,fara indicatiile mele "MULTUMESC!!!".
Noi asa am petrecut de 1 iunie,da ziua copiilor o traim in fiecare zi😍😍😍
Eu chiar am pentru ce sa zic multumesc!!!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții