Jurnal de week-end!

Sâmbata trecuta am hotãrát sã petrecem dupã-amiaza ìn centrul oraśului,unde se sãrbãtorea cu mare fast Velo Hora.
Am rãmas plãcuţi surprinśi de munca organizatorilor,care au pus poveśti ìn fiecare detaliu.
Copiii au desenat,colorat,śi-au fãcut coroniţe de prinţi śi prinţese śi ne-am tãvãlit cu totii ìn paiele aśternute.
La un teren de joacã din apropiere,copiii s-au dat ìn scrânciobe śi au condus maśinuţe,dar de departe cea mai interesanta activitate a fost pescuitul,ìn premierã de altfel. Copiii nośtri s-au distrat nespus śi ne-am aventurat śi noi cu soţul.
Muzicã śi voie bunã am gãsit śi pe strada pietonalã,unde membrii trupei Voltaj,o nostalgie de-a mea,repetau de cu zor. Ne-am apropiat de scenã,iar copiii nu-śi luau ochii de la boxele enorme,care rãsunau tare de tot.
Am ajuns acasã pe-nserate,entuziasmaţi śi cu amintiri numa' coapte de conservat!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții