Coronița pierdută...

Mi-am zis de ce n-aş fi prințesă?! Părul prins coc, şorțul galben mirosind a borş roşu, mătura din mână pot fi oare impedimente? Se pare că nu atâta timp cât creierul meu debitează astfel de idei.
Toate femeile sunt prințese!!! Simbol nu e coroana de pe cap ci coroana sufletului, noblețea noastră. Şi nu-i obligatoriu să fim prințese din regi, eu sunt prințesă din țărani, alta e prințesă din cizmar, alta din deputați şi tot aşa. Important e să ne fie măreț, strălucitor, dumnezeiesc castelul sufletului. Acolo stă adevăratul sânge regesc. Eu nu sunt chiar aşa de strălucitoare că mai scap şi stres, nervi, ciudă, invidie, bârfe...castelul meu e-n reparație interioară, pe la exterior e frumos, colorat, pe dinăuntru mult de lucru. Sârguincios, lucrez zilnic la renovarea lui.
Orice femeie poate fi prințesă, doar că nu ne arde acum de ranguri cnezeşti. Când ai de hrănit câteva guri, şi nu mai ştii ce să le dai şi de unde să le dai nu-ți arde de prințesa sufletului...când eşti jignită, lovită, călcată-n picioare numai de castel n-ai tu grijă...când ți se fură toate drepturile şi înghiți toate obligațiile...când vine ziua salariului care-i mai mic ca suma facturilor...când ne-ndopăm până la refuz de promisiuni...cànd vrei să investeşti tot ce n-ai avut tu în copiii tăi şi realizezi că tu ai avut mai mult noroc...ne gândim la existență şi nici o secundă la noblețea feminină.
Aş vrea să ne simțim prințese!!! Să fim iubite!dorite!adorate! Vreau să avem timp şi condiții să ne simțit frumoase, să ne simțim Femei!!!
Înainte de culcare l-am îmbrătişat pe soțul meu şi i-am şoptit afirmativ : "Ken, ştii că sunt prințesă!" M-a susținut serios : " da, doar nu poți fi prinț". I-am susținut seriozitatea şi i-am spus:" doar că sunt o prințesă fără slugi, dimpotrivă sunt o prințesă bucătar, prințesa mamă, prințesă casnică, prințesă Femeie!". M-a strâns la pieptul său şi mi-a spus :"dormi Barbie, e târziu, mâine o iai iar de la capăt cu coroana pe suflet!"
Mi-aş dori să fie mai bine, mai frumos, mai însorit în casa şi inima fiecăruia. Mi-ar plăcea ca acea femeie din subterană cu mâinile întinse să se simtă prințesă, ca rochița albă de prințesă de la revelionul grădiniții s-o îmbrăcăm în toată ziua!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții