Dulce nostalgie, bine ai venit!!!!!!!!!!!

    Mi-e sufletul cuprins de nostalgie, care ma transporta imaginar in timp, reinvie imaginile frumoase din trecut care s-au transformat in amintiri de neuitat. E o nostalgie calda, placuta, dovada imediata fiind zimbetul meu multumitor care se reflecta in ecranul calculatorului. Sunt recunoscatoare oaspetei, pentru ca imi fura atentia din rutina zilnica si fie si pentru citeva secunde retraiesc clipe frumoase. 
Nu traiesc cu trecutul si nici nu ma tin de el, dar trecutul m-a format ca om, trecutul mi-a dat multe lectii, acolo am cunoscut multi oameni care m-au ajutat si am legat multe prietenii frumoase. Trecutul este baza a ceea ce sunt eu astazi, deaceea eu am o multumire speciala timpului, care curgind, ne face mai intelepti, ne reorienteaza spre alte cai, credem noi mai corecte, ne daruie noi clipe, noi oameni, ne daruie eternitatea.
Mi-e dor de anii de scoala pentru ca acolo am invatat sa scriu, mi-e dor de anii de liceu, pentru ca atunci am cunoscut prima dragoste, mi-e dor de facultate - acolo am invatat sa fiu libera, mi-e dor de anii cind am inteles cit de importanta este familia mea, atunci cind am rostit pentru prima data din suflet " te iubesc " mamei, tatalui, surorilor. Mi-e dor de anii cind am inteles ce este prietenia adevarata, de momentul cind am constientizat cite prietenii am destramat fiindca nu pretuiam acest sentiment. Mi-e dor de ieriul cind copii m-au numit prima data " mama".
Am un bagaj de amintiri, plin cu flori, zimbete,succese,realizari,  regrete, lacrimi, intrebari, dezamagiri, tradari, dar nu-mi pare rau de nimic. Daca ar fi sa ma intorc nu as schimba nimic, pentru ca toate mi-au fost de invatatura, din greseli am invatat, iar din zimbete am adunat iubire. Imi iubesc trecutul, chiar daca nu am procedat intotdeauna corect si nici nu am ajuns la asteptarile celor ce ma inconjurau, dar de aici prezentul meu are un temei puternic. Sunt oarecum recunoscatoare greselilor mele pentru ca din ele am tras multe foloase si daca in trecut era loc de regrete acum acel loc e ocupat de succese. A fost frumos, am fost receptiva tuturor mesajelor care-mi serveau drept lectii, am avut un trecut provocator, generos, uneori umbrit de deznadejde, dar mai des insorit, imi iubesc trecutul, dar il tin la loc de cinste, acum traiesc cu prezentul pecetluit de pasii mei hotariti spre noi experiente si noi oameni, lasind urme frumoase, vesele si poate nu intotdeauna corespund marimii necesare, dar care-mi vor servi drept invatatura, urme de unde am sa adun intelepciune.
   Mi-e bine si am sufletul impacat si zimbesc cind vine nostalgia pentru ca imi aduce daruri frumoase si imi aminteste de copila rebela de altadata. Nostalgie, nostalgie...
Carpe diem de la mine!!!!!!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții