Vreau ìn braţe!!!

Acasã,ìn familie,ne-am ìnţeles tot timpul bine unii cu alţii,am avut reguli stabilite,dar am avut śi spontaneitate,am avut cerinte de ìndeplinit,dar am avut timp śi pentru drepturi,am avut timp uneori sã fim ìmpreunã,dar n-am prea śtiut sã-l dedicãm iubirii.
Mie mi-a fost tot timpul ruśine sã-mi ìmbrãţiśez pãrinţii aśa,fãrã ocazii speciale,sã-i pup sau sã le spun cã-i iubesc. Mi-am dorit de multe ori,dar tot timpul mã opream din iniţiative,era ceva sau cineva pe dinãuntrul meu,care-mi rusina de tot emoţiile. 
Mi-a fost ruśine sã-i iubesc,m i-a fost ruśine sã primesc iubirea lor...
Am lucrat mult cu mine ca sã pot sã-mi ìmbrãţiśez pãrinţii,aśa doar din dor,sã le spun cã-i iubesc,sã-i ţin de mânã,śi ìncã mai lucrez cu mine,pentru cã mai am unele reţineri ìn ce-l priveśte pe tatãl meu.
Acum,eu am ìnţeles cum am ajuns la aśa o distanţã emoţionalã. O sã vã povestesc cum am ajuns sã descâlcesc firele.
Eram ìn parc cu copiii,la un moment dat,unul din bãieţeii mei s-a apropiat de mine śi mi-a spus:"am obosit,veau sus,ìn baţe". L-am luat ìn braţe,śi am ìnceput sã-i alin oboseala. 
O doamna,mai ìn vârstã,bunica altui copil,ìi spune copilului meu din braţe:
" Nu ţi-i ruśine! Aśa bãiat mare śi vrea ìn braţe,o sã te râdã toate fetele!".
Copilul meu m-a ìmbrãţiśat cât de tare a putut,ca protest la cuvintele femeii. I-am spus femeii,foarte cald:" n-are de ce sã-i fie ruśine"śi i-am zâmbit.
Śi m-am gândit atunci cã ìn aceste momente se sufocã undeva ìn subconśtientul nostru dorinţã de-a fi noi ìnśine. Acea ruśine despre care se spune cã trebuie s-o simţim când ne manifestãm iubirea duce la grad de invaliditate relaţia pãrinte-copil pentru multe generaţii ìnainte.
Deaceea,eu ìmi ţin copiii ìn braţe. Uneori ìi iau sus ìn baţe fãrã sã-mi cearã ei,pentru cã eu primesc o energie nebunã,care mã face sã fiu mai bunã.
...i-am raspuns cald acelei femei,pentru cã m-am vãzut prin ea,m-am auzit prin cuvintele ei...pânã sã fiu mamã,am ruśinat emoţional câţiva copii,cãrora le-am spus cã-s prea mari pentru braţele mamei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții