Porunca iubirii

Conform Bibliei(Noul Testament),ĩnainte de a-l prinde şi de a-l lega pe Isus,el a petrecut ultimul Paşti cu ucenicii sãi. El le-a povestit ucenicilor ultimile ĩnvãţãturi,şi-a prevestit sfârşitul şi le-a dat o poruncã " Poruncã nouã dau vouã: Sã vã iubiţi unul pe altul precum şi eu v-am iubit. Ĩntru aceasta vor cunoaşte toţi cã sânteţi ucenicii mei,de veţi avea dragoste unii faţã de alţii".
Citind,am gãsit ĩn aceste cuvinte atâta profunzime,atâta emoţie şi tot atâta adevãr.
Mi se pare o poruncã a dragostei care ne ĩnalţã,care naşte iubire ĩn noi,faţã de noi,faţã de aproapele nostru.
Totodatã,mi se pare cã cel mai greu e sã rãmãnem fideli acestei porunci. Pentru cã ne temem sã ne expunem sentimentele,sã nu fim luaţi ĩn derâdere,din ruşine,din egoism şi chiar din lipsã de aceste sentimente.
Suntem iubire şi numai prin iubire ne regãsim pe noi.
Sfintele Paşti nu ĩnseamnã mese ĩncãrcate de bucate,nici trufia prin care defilãm ĩn hainele noi.
 Sfintele Paşti ĩnseamnã luminã,acea luminã care se aprinde ĩn sufletele noastre şi ne face mai buni.
Sfintele Paşti ĩnseamnã recunoştinţã din care oferim tuturor.
Sfintele Paşti inseamnã ĩntoarcerea la credinţã,iertarea oferitã şi iertarea cerutã.
Sfintele Paşti vine ca o ĩntãrire pentru porunca cea mare a dragostei:"sã vã iubiţi unul pe altul precum şi eu v-am iubit!".
Ĩmi doresc mie şi vouã sã gãsim lumina inimii noastre şi sã ne iubim mai mult pe noi,aproapele nostru şi sã ne descotorosim de trufie,prejudecatã şi materialism!!!
Paşti luminat!!!
Sursa foto: luminaortodoxiei.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții