Dialog de suflet.

-Tu de ce eşti aşa micã?o intreb,de ce ieşi rar afarã si atunci eşti neĩndemânaticã?
Se sperie de ĩntrebãrile mele directe,ĩi vine s-o ia la fugã de tot de la atâta criticã...se uitã fix la mine,simt cã balanseazã ĩntre a-mi spune adevãrul şi resemnare. Prima datã o vãd aşa de mare,aşa de impunãtoare şi atât de splendidã, atât de dreaptã, are de gând sã-mi spunã toatã durerea...mã cam sperie un pic...
-Vãd cã eşti speriatã,dar totodatã foarte incântatã de ceea ce vezi,dar strâmbã şi ĩncovoiatã mã faci tu. Frica ta,Ruşinea,Ĩndoiala nu mã lasã sã fiu una cu tine,suntem acelasi corp,acelaşi suflet si totuŞi suntem foarte departe una de alta,suntem strãine...
Da!asta e starea noastrã,suntem strãine una alteia,chiar dacã suntem un tot intreg!
E vorba despre relaţia cu senzualitatea mea...o relaţie care mã doare tare,pentru cã e departe de mine.  De multe ori o impun sã iasã,dar vãrs peste ea fricã,ruşine şi ĩndoialã,şi iese gârbovitã,nesigurã...şi mi-aş dori sã fie naturalã,uşoarã.
Durerea ei a ĩnceput la primele ei manifestãri naturale,când eu n-aveam nici cea mai vagã idee despre ea. Atunci când numai am ĩnceput sã pãşesc,când numai ĩncepeam sã-mi cunosc corpul. Când ridicam maioul ĩn sus si mi se spunea "Ruśine", când urcam ĩn copaci şi mi se spunea "Ruśine,ţi se vãd chiloţeii",când am ĩnceput sã dansez ĩn faţa oglinzii etc.
Mi-am tot hrãnit aceastã ruśine şi fricã de a nu deveni "uşuraticã",dar totodatã eram foarte atrasã de fustele scurte,de şorţii scurţi,de bluze cu decolteu cuminte. Erau dintr-o lume rea toate acestea. M-am comformat şi mi-am ìngropat senzualitatea,cum voia sã iasã,o-mpingeam ĩnapoi şi doar admiram alte fete care se iubeau,ĩşi iubeau corpul,eu doar visam sã fiu aşa.
Ĩntr-atât sunt de stângace,ĩncât nu stiy cum sã stau când fac poze,nu ştiu sã-mi las trupul sã vorbeascã.
Am mult de munca,mi-am setat şi obiectivele şi-mi doresc sã ajung sã fiu una cu senzualitatea mea,sã-i dau glas prin gesturi,privire,paşi...
Ĩncep de-acolo,de când am ĩnceput sã fac primii paşi,sã vorbesc cu ruśinea,care se ascunde sub hainele mele.
Sursa foto: alittlemarket.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții