O poveste de iubire!

S-au scurs 3 ani de mariaj (din cei 150 preconizaţi😉), parcã a fost totul ieri. Am simţit trecerea timpului,dar tot mi se pare cã fuge fãrã oprire.
Se spune cã primii 3 ani de cãsnicie sunt cruciali,pentru cã fie acesti 3 ani devin un fundament puternic al relaţiei,fie se transformã intr-o intersecţie,unde fiecare merge  ĩn direcţii opuse,nu neapãrat fizic.
S-au scurs 3 ani de mariaj,noi am cimentuit fundamentu'💖! Am avut momente ĩn care mã simţeam obositã,neimportantã,fãrã atenţie,am ìnvãţat sã vorbesc,la ĩnceput ĩn reprośuri,apoi,plinã de ìnţelegere.
Am avut momente ĩn care-mi doream sã schimb omu'de lângã mine,apoi am ĩnţeles cã l-am iubit prima datã aşa cum este,iar apoi m-am simţit acceptatã aşa cum sunt şi niciodatã nu mi s-a reproşat cã "poate te schimbi şi tu". Am ìnvãţat despre acceptare.
Am avut momente când tensiunea frustrãrilor noastre era mare,dar atunci am cunoscut iertarea,eliberatã prin plãns,prin ĩmbrãţişãri puternice.
Am ìnţeles cã relaţia noastrã o construim noi,am ìnvãţat cã ea are nevoie de 2 oameni,care-şi vorbesc despre tot,care lasã loc de ìnţelegere ĩntre ei,care nu judecã,dar empatizeazã.
Acum 3 ani ne juram iubire...
Ĩn acesti 3 ani,am ìnţeles cã adevãrata manifestare a iubirii,dar śi nevoia acutã a ei,este atunci când apar neĩnţelegerile,atunci când ni se pare cã iubirea n-are loc,e cea mai mare nevoie de ea.
Eu sunt o femeie fericitã!!!
...iar cele mai frumoase momente ale noastre râmân ĩn sufletele noastre,ĩntr-un sunduc,pe care scrie "ìmpreunã".
Orice relaţie,indiferent de care,are nevoie de sãnãtate,atât fizicã cât şi emoţionalã. Eu asta ìmi doresc!!!
Ìmpreunã cu bãieţeii am pregãtit soţului meu un cadou dulce,un tortuleţ din dragoste.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții