Śesul copilãriei!!!

Pentru cã tot suntem acasã,am mers cu copiii pe śesul copilãriei noastre. La fel de verde,imens,frumos,dar...pustiu(((
Ìntr-atât de pustiu ìncât consãtenii se uitau ciudat la noi cã pãśim acea naturã virginã.
Parcã ieri eram copii śi ne adunam acolo,iar astãzi nimeni,nici mãcar mieii nu mai zburdã,doar câteva capre priponite śi câţiva cai dezlegaţi de hamuri.
Parcã mai ieri fãceam colibe din pãturi śi ne ascundeam acolo,ìmbrãcam ìn haine pãpuśi de porumb śi mânam spre casã cârduri de bobocei śi rãţuśte.
Śtiam fiecare copac,fiecare floare,fiecare pericol de spini,fiecare poianã de corovaticã,śtiam unde iarba-i mai verde śi-acolo lãsam caprele,śtiam fiecare pãstaie de salcâm din care fãceam coliere superbe.
Eram contopiţi cu acest śes śi el śtia acest lucru śi ne-ncãrca cu mai multã energie,ne chema sã ne-mbrãcãm cu imunitate,ìi plãcea cã-l pãśeam desculţ. Mai stã śi-acum acel mãslin,tot acolo,dar nu mai sare nimeni din el śi nu-i mai inventeazã nimeni legende...
Doar cãrarea pe care coboram nu mai este aceeaśi,e numai iarbã ìnaltã,nu ai cum s-o treci,mai ales cu copiii. Am ales altã cãrare,ìngustã śi ìncã pãśitã.
Am cãutat flori de câmp,nu mai cresc,s-o fi supãrat pe cineva?
Am mers desculţ prin iarbã śi-am simţit fiori de energie nouã,care-aśteaptã sã se-mpartã,am simţit o nostalgie din asta care miścã sufletul,am simţit viaţã!!!
M-am aśezat ca atunci pe muchia unui deal si-am zis :"acolo,nu departe de pod,se-ntâlneśte cerul cu pãmântul,asta e-o Minune!",śi am crezut cu aceeaśi intensitate!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții