SUNTEM DEPENDENȚI DE DRAGOSTE ÎNCĂ DINAINTE SĂ NE FI NĂSCUT!

 SUNTEM DEPENDENȚI DE DRAGOSTE ÎNCĂ DINAINTE SĂ NE FI NĂSCUT!


Dragă mamă,

Zilele acestea eram în curtea școlii și am fost martora unei situații care m-a marcat mai mult decât am crezut. Nu degeaba se spune că oamenii de lângă noi sunt niște oglinzi în care ne vedem. 


Cunoscuta mea a alergat în întâmpinarea fiicei ei, i-a luat rucsacul din mână, s-a aplecat la înălțimea copilașului și i-a spus cât e de bucuroasă că o vede. Fetița, însă, s-a smuls din brațele mamei și a fugit către o altă fetiță. Au început să se joace amândouă pe acel covor auriu de frunze care strălucea feeric în lumina soarelui. 


Era atâta veselie împrejur. Copiii aruncau cu frunze, se tăvăleau, fugeau, stăteau pur și simplu întinși și priveau copacii aurii.


 Apoi am întâlnit ochii cunoscutei mele. Privea spre copii, avea un zâmbet mic de tot pe față, un zâmbet din acelea pe care le punem pe față atunci când ne vine să plângem de fapt. Cât de familiară îmi este acea privire, acel zâmbet. 

Pentru a nu lăsa acel aer greu s-o sufoce, ea a spus într-o formă ironică "n-are ea timp pentru dragostea mea". 


Am tăcut. 


De atâtea ori am simțit aceste lucruri. Știu cât de mult dor. Sunt tăceri care ne rănesc. Distanțe care se cască încet încet. 



Mama soțului meu mi-a spus într-o zi, încă înainte să am copii, că nu-i naștem pentru noi, ci pentru viață și cea mai grea misiune e să le dăm voie să se desprindă de noi. 

Niște cuvinte aiurea mi s-au părut atunci. 


Acum însă înțeleg câtă dreptate a avut. Copiii noștri au drumul lor. Dar asta nu înseamnă că ei nu ne iubesc sau că nu le pasă de dragostea noastră. Sunt veseli și bucuroși datorită dragostei noastre. Leagă relații de prietenie datorită încrederii în oameni pe care le-o transmitem. Iubesc frunzele, zăpada, băltoacele, florile pentru că noi le dăruim iubirea noastră. Această iubire care le va lumina toată viața. 

E greu al naibii să le dăm voie să se desprindă de noi, dar unicul lucru pe care n-o să-l pierdem niciodată, unicul lucru care ne leagă mai presus de orice este DRAGOSTEA NOASTRĂ, care este de mii de ori mai puternică decât orice reproș. 

DRAGOSTEA NU ARE BARIERE ȘI NICI DISTANȚE!♥️


#dragafemeie #dragamama #

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții