Cum m-am jucat de-a v-ați ascunselea cu cifra magică 33?

       Sâmbătă a fost ziua mea de naștere. Am primit multe cuvinte frumoase și le-am integrat pe toate în mine, ca să pot fi la fel de surprinsă și recunoscătoare tot anul împrejur. 
Fiecare an din viața mea mă transformă și mă bucur enorm să observ că direcția e din ce în ce mai provocatoare și mai seducătoare. 

      Pe mine nu mă întreabă multă lume ce vârstă am, deaceea atunci când rostesc cifra anilor mei, mă simt cam ciudat, de parcă n-aș vorbi despre mine.
Mi-am dat seama de acest lucru, atunci când am fost întrebată ce cifră să fie scrisă pe tort, am rostit 33 și parcă nu eram eu acolo, era o noutate pentru mine.
Am ajuns acasă din oraș și după ce s-au stins luminile, după ce s-a făcut liniște, mi-a venit acest gând.
Mi-am zis să stau în compania lui să văd ce-o să iasă.
În spatele acestei cifre, era multă rușine, multă frică de trecerea anilor, multă dorință de a rămâne veșnic tânără, multă teamă de bătrânețe, dar cumva și o renegare a acestei vârste, ca o condamnare. 

Era un 33 supărat și neașteptat. 
Și-atunci m-am uitat la el și l-am privit cu multă căldură, i-am dăruit emoții frumoase și cred că mi-am făcut cel mai frumos cadou - mi-am privit vârsta cu recunoștință!

Cât de multe cadouri mi-au oferit anii mei, iar eu refuzasem să-i primesc cu empatie și recunoștință.
 Oricum în suflet râmăn o domnișoară de 21 de ani, cu păru-n vânt, cu teniși, cu buzele roșii și cu o dorință nesățioasă de viață, dar cifrele astea din buletin m-au proiectat pe mine, cea de acum.
Ele mi-au dăruit tot ceea ce am eu astăzi, ele m-au susținut când treceam prin greutăți, aceste cifre m-au învățat să aleg oamenii din jurul meu, cum aș putea eu să le-alung din gândurile mele?

Cele mai importante lecții de viață pe care mi le-au adus anii mei, ai mei 33 de ani frumoși și iubiți:
1. Curajul nu este același lucru cu aroganța. 
Curajul este asumarea lucrurilor pe care aleg să le fac și continuarea lor, în ciuda tuturor fricile mele interioare sau ale piedicilor.
2. Fiecare om din viața mea are o lecție pentru mine.
3. Viața e ca un bumerang, ce dau, aceea primesc.
4. Ceea ce văd în alți oameni, există în mine, mai mult sau mai puțin, dar este acolo.
5. Întotdeauna suntem în locul potrivit, la momentul potrivit.
6. Viața nu este despre greșeli, este despre a învăța din ele. 
7. Cea mai importantă investiție este în noi, în copiii noștri, în dezvoltarea abilităților noastre. 
8. Fiecare om, care mă scoate din sărite, nu este decât o lecție de acceptare a mea și a lui.
9. Fiecare trădare e dureroasă, dar este o lecție despre iertare.
10. Sănătatea este cel mai de preț lucru de pe pământ.
11. Copiii noștri sunt cele mai înțelepte cărți, cele mai motivaționale citate, cele mai inspiraționale surse.
12. Timpul dedicat copiilor ne face mai buni.
13. Copiii nu sunt adulți, ei abia  învață.
14. Zâmbetul este cea mai frumoasă bijuterie a mea.
15. Părinții sunt moștenirea noastră, noi suntem o bucată din ei. 
Ei au rămas flămânzi atunci când noi mâncam un colț de pâine, au purtat ciorapii rupți pentru ca noi să avem haine frumoase. 
Au plâns noaptea în pernă pentru că nu au avut bani să ne cumpere acea Barbie solicitată. 

16. Familia este cea mai mare bogăție, doar familia știe să te iubească necondiționat și să te primească oricând acasă.
17. Suntem femei fericite atunci când bărbații ne fac să plângem de fericire, nu de nefericire.
18. Prietenii trebuie să-i avem puțini, dar aleși cu inima.
19. Nu te rușina să dai întrebări, asta nu te arată prost, dimpotrivă, asta este evoluție și cunoaștere.
20. Să vorbim despre noi, nu despre oameni.
21. Să nu-mi fie frică de noi încercări, până la urmă totul e provocare, nu victoria e esențială, ci încercarea.
22. Tot timpul este loc de mai bine, dar un pic de nebunie nu strică nimănui.
23. Nu mai vreau să trăiesc după etichete, vreau să fiu liberă, să fiu eu însămi.
24. Nu vă fie frică să vă îndrăgostiți, mai bine să suferim din dragoste decât din lipsa acesteia.
25. Natura are o energie miraculoasă. 
Să privim mai des cerul înstelat, să mirosim flori, să alergăm desculț în iarbă, să-mbrățișăm copaci.
26. Dumnezeu este atotputernic. 
Oare puține minuni s-au întâmplat în viețile noastre? Să nu uităm să ne rugăm și să fim recunoscători pentru tot ce avem.
27. Unii oameni nu au intenția să ne supere, iar atunci când o fac, au și ei multă durere și răni sufletești.
28. Iubirea e răspunsul la orice întrebare. 
29. În iubire nu este loc de mândrie, într-o relație nu este rușinos să mergi la compromisuri, ascultă-ți inima.

30. Fiecare din noi este un geniu ascuns, care așteaptă să fie descoperit.
31. Cărțile sunt o bogăție culturală și spirituală.
32. Nu mai vreau să trăiesc visele altor oameni, vreu să încep să le trăiesc pe ale mele, să le leg de piciorușul unui porumbel și să-l las să zboare, să-mi ducă visul acolo se-ntâlnește cu entuziasmul și împlinirea.
33. Eu îmi iubesc vârsta mea și cu fiecare an devin o variantă mai bună a mea.

       Am învățat mult mai multe lucruri, dar nu vreau să vă plictisesc, oricum o să scriu despre fiecare experiență în parte.
Ce pot să zic la final? Sunt mândră de vârsta mea, mă uit la anii mei plină de recunoștință și respect.
Alege-ți să faceți în viață ceea ce vă place, nimeni nu se naște învățat. Până la urmă, asta este frumusețea vieții, faptul să învățăm tot timpul ceva nou. 
Nu munciți doar de dragul banilor, totul se cumpără, mai puțin sănătatea, amintirile și bucuria. 
La Mulți Ani!!!
Vă mulțumesc fiecăruia în parte și vă transmit vibrații ale sufletului meu, pentru că fiecare ați fost sau sunteți o lecție pentru mine!

sursa foto: pixabay / pexels

Eu mă numesc Mariana și sunt vocea acestui blog. Dacă îți place ce scriu și cum scriu, te aștept și pe pagina de facebook a bloguluiJurnalul unei zâne, ca să afli primul despre noile postări! Îți mulțumesc pentru vizită!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții