O intrebare de dor!!!

Mergeam spre casã. Ne ĩntorceam de la grãdiniţã. Eram doar eu cu ei,ĩi ţineam de mânuţele lor mici şi ĩncãlzeam degeţelele reci,pentru cã nu vor sã-şi punã mãnuşi.
Le-am spus cã mergem la magazin sã cumpãrãm fãinã.
-Ce sã facem?,mã ĩntreabã intr-un glas.
Le-am spus cã astãzi trebãluim ĩmpreunã la bucãtãrie şi facem biscuiţi cu forme de care vor ei.
-Eu maşinã
-Eu corãbioarã
-Eu steluţã
-Eu tot steluţã.
Când am ajuns ĩn dreptul unei groape adânci sãpatã,ĩmprejmuitã cu un gard de siguranţã,au uitat de biscuiţi. M-au luat la ìntrebãri: cine a pus gãrduţu?, cine a sãpat?. Unu zicea cã excavatorul care sãpase era portocaliu,celãlalt ĩmi spunea"era negru,mama". Le-am spus cã ambii au dreptate,pentru cã excavatorul era portocaliu cu negru.
Mergem mai departe. La un moment dat se lãsã tãcerea ĩntre noi.
Apoi,am primit de departe cea mai frumoasã intrebare
- Da mama ce a fãcut pân'bãieţeii la gãdiniţã?
Oooo,nu vã spun,m-am topit de iubire ca un fulg de nea.
Mi-a spus prin aceastã intrebare cã s-a gândit la mine,cã mi-au dus dorul,cã sunt curioşi ce fac fãrã ei.
Le-am povestit tot ce-am fãcut,m-au ascultat cu atenţie,cu rãbdare şi mi-au zâmbit când le-am spus " iar ĩn tot acest timp v-am dus dorul!"😍😍😍
Sursa foto: enfantcamam.com

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții