Despre defecte

Când am fost doar o copilã visãtoare śi naivã,mi-am râvnit mult adolescenţa,crezând cã libertatea śi independenţa mã vor face om. M-au fãcut om,pe unde am greśit,pe unde culegeam succese,dar eram nemulţumitã. Ìmi consideram multe dintre trãsãturile fizice,defecte śi-mi ìnecam personalitatea ìn aceste gânduri śi trãiri. Priveam cu invidie spre cei care se bucurau de adolescenţã,ìmi doream sã fiy ca ei,sã fiy curtatã,sã fiu popularã,sã am o sumedenie de prieteni...
A fost altfel,am avut câtiva prieteni,dar adevãraţi,care mã-ncurajau,mã ajutau,care mã fãceau sã mã simt o adevãratã adolescentã. Aniu au trecut,acei prieteni ìi am śi acum,datoritã cãrora am ìnceput sã creez propriul echilibru armonios. Am ìnvãţat multe lucruri,pe care doar cu anii ajungi sã le-nţelegi:
* nu e defect sã ai cośuri,cicatrici sau sã fii plinuţã, e defect sã te-apese aceste trãsãturi,sã te blestemi,sã te simţi intimidatã de ele;
*nu e defect sã fii sãrac,e defect sã nu ìncerci sã câśtigi bani;
*nu e defect sã ai puţini prieteni,e defect sã nu śtii cât ìs de importanţi;
*nu e defect felul cum arãţi,e defect sã ignori frumuseţea interioarã;
*nu e defect sã n-ai experienţã,e defect sã nu-ncerci s-o obţii;
*nu e defect sã nu le cunośti pe toate,e defect sã nu-ţi doreśti sã-nveţi;
*nu e defect sã greśeśti,defect e sã nu-ţi ceri scuze;
Lista mea e mare,dar cel mai important e cã am ajuns sã-mi recunosc aceste lucruri,śi sã mã simt bine ìn pielea mea.
Mulţumesc prieteni dragi!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții