Ne mândrim cu Cristina Dragush!!! Prima ediție din anul 2018 a proiectului "Telenești, îți ducem faima!"este despre talent, muncă, ambiție și curaj!

       Vă salut cu mare bucurie, dragi cititori ai blogului!!!
Vă felicit pe toți cu sărbătorile frumoase ale iernii și vreau să vă urez multă sănătate, noroc, dragoste, bunăstare și recunoștință.
        Eu am petrecut anul 2017 cu multă recunoștință și l-am primit pe 2018 cu gânduri luminoase și cu bucurie că am în jurul meu oameni scumpi care mă acceptă așa cum sunt, care mă încarcă cu energia lor și care mă susțin în tot ce fac.
Îmi doresc pentru mine, pentru familia mea, pentru voi toţi, multă multă sănătate!!! Nu este nimic mai scump ca ea.
La Mulţi Ani!!!
Începem anul 2018 cu o nouă ediție a proiectului "Telenești, îți ducem faima!"
Astăzi vă invit s-o cunoașteți pe Cristina Dragush, o tânără talentată, iubitoare de tradiții, de frumos, de oameni.

Cei care o cunosc, știu ce poate să facă această tânără, cunosc rezultatul imaginației sale debordante în idei noi, originale, iar cei care nu o cunosc, vă invit să fiți pregătiți de multă uimire și încântare  ce o să vă cuprindă, pentru că rezultatul muncii sale este magic, fermecător, superb, minunat.

Eu nu încetez să mă minunez de talentul Cristinei şi nu pot să-mi imaginez câtă muncă stă în spatele creaţiilor sale. Cristina, ne mândrim cu tine!!! Mult mult succes şi inspiraţie!!!
Ideile sale vin dintr-o iubire pentru tradiții, pentru strămoși, pentru țara noastră.
Și chiar dacă acum Cristina nu locuiește în țară, spiritul poporului moldav locuiește în sufletul său.

Cristina își merită pe deplin toată admirația, pentru că lucrările sale sunt pline de talent și dăruire.
Vă invit s-o cunoașteți pe Cristina Dragush în cadrul interviului de mai jos şi să-i aplaudaţi lucrările fantastice pe care le realizează cu multă migală şi atenţie.
Anul trecut, Cristina a participat la Balul Brazilor, iar bradul său a ieşit în cei 10 brazi finalişti. Mai multe detalii în rândurile de mai jos.
1. Ai foarte multă imaginație și talent! Felicitări!!! Cum a început activitatea ta hand made?
Talentul l-am moştenit de la mama mea ,de când mă ţin minte, iubeam să creez câte ceva cu mâinile mele şi să ofer celor dragi.

2.Toate creațiile făcute de mână necesită multă migală, răbdare, energie, atențe. Dincolo de munca fizică, e nevoie de o pregătire emoțională? E greu?
Pentru mine nu este greu deloc , iubesc ceea ce fac si nu incerc sa ma impun sau motivez cumva , fac tot ce-mi cere sufletul !

3.Pe ce anume te-ai specializat, astfel încât oamenii, doar văzând câteva lucrări, să le recunoască pe ale tale?

Fiind o persoana dezvoltata multilateral pana acum nu m-am axat anume pe un domeniu,ocazional creez si felicitari sau invitatii ,saculeti personalizati cu levantica si acesta vara am decorat si asa zisii flip-flopi. acum incerc sa aleg un domeniu si sa il dezvolt mult mai mult.

4. Cum este Cristina Dragush?
Sunt o persoana creativa ,visatoare si cu o doza maxima de optimism !

5.Ce / cine te inspiră să fii cât mai originală?
Ma inspira natura ,oamenii frumosi si toate lucrurile care mi se intampla in viata zi de zi.

6. Am observat că tu optezi pentru un stil tradițional, autentic, de la cine ai moștenit iubirea pentru tradiție și valori?
Iubirea pentru traditie am mostenit-o treptat incepand de mic copil de la bunici si am inteles tot mai mult rolul lor acum cativa ani . 

7.Anul trecut ai participat la balul brazilor. Povestește-ne cum a fost, despe emoții, despre experiență.
A fost foarte frumos si interesant, am creat ceea ce am simtit si am fost acceptata in concurs ,cand am primit mesaj ca bradutul meu a fost selectat sa fie unul din cei mai frumosi 10 brazi pentru a merge la licitatie am trait momente unice de fericire si multumire.

8. E posibil să faci o carieră în acest domeniu? Oamenii sunt pregătiți să cumpere astfel de obiecte?
As putea spune ca e o pasiune care imi aduce un venit suplimentar  , da se poate face cariera daca te dedici in totalitate .Am planuri mari si muncesc ca sa le pot realiza .

9. Știu că ai confecționat și celebrii Flip-Flop, ce sunt aceștia și cum ți-a venit ideea?
Traditionalii Flip-Flop-uri au un design foarte simplu,constand dintr-o talpa subtire din cauciuc cu doua curele ce ruleaza in forma de ''Y'' din partile laterale ale piciorului pana la decalajul dintre degetul mare si cel de langa el .Idea mi-a venit cand am accesat intamplator un video despre ei ,m-am inspirat si am decorat primele perechi dupa propria imaginatie , am fost multumita de rezultat ,am postat pe retele de socializare si atunci au aparut si primele comenzi !

10.Recent te-ai mutat în altă țară, îți propui să continui activitatea? De ce ai ales să pleci în altă țară?
Decizia de a pleca in alta tara a fost una spontana !Iubesc schimbarile si am acceptat foarte usor sa ma stabilesc aici ! sunt foarte  multumita si incerc  sa -mi continui activitatea ! La moment sunt in cautare de idei noi si poate si un concept nou !

11. De ce are nevoie o femeie ca să fie fericită?
Sustinere ,Dragoste si Intelegere !

12.Care este calea spre succes și ce este succesul pentru tine?
 Calea spre succes este munca , rabdarea si dedicarea timpului pentru ceea ce faci ! Pentru mine succesul este sa ma ocup cu ceea ce-mi aduce placere sufletulului si sa fiu in armonie cu propria persoana.

Cristina e o tânără cu multă ambiţie şi curaj, transmite mult zel şi crede că prin muncă se pot îndeplini toate visurile. Şi este adevărat, ea şi-a demonstrat sieşi de nenumărate ori acest lucru, iar noi ne mândrim cu Cristina, îi urăm multe succese, spor în tot ce face şi multe realizări frumoase.
Spre final, fiind în această perioadă a sărbătorilor, Cristina are un mesaj de felicitare pentru noi toţi : " cu ocazia sărbătorilor de iarnă, aduc felicitări tuturor, multă sănătate, noroc, să fim mai buni şi să ne trăim viaţa mai frumos!"
Cristina, mult succes şi ţin să-ţi mulţumesc, încă o dată, pentru faptul că mi-ai acordat acest interviu.

Vă aştept la noi ediţii ale proiectului. Fiţi creativi în tot ceea ce faceţi!!! Vă mulţumesc!!!











Sursa foto: arhiva personală a Cristinei Dragush


Comentarii

  1. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții