Jocul tetris în variantă hand - made)

Eu am trăit epoca tetrisului, mai ţineţi minte jocul? Şi am şi retrăit pentru fiecare figură care cădea, trebuia repede şi logic să-i găsesc locul potrivit. Am câştigat de puţine ori, dar sunt convinsă că motivul central este faptul că nu am avut acest joc. Stăteam în rând la un vecin, toţi copiii din mahala stăteam în rând la tetris. Şi la şcoală, în pauze, tot stăteam în rând la tetris😂. Era un joc tare dorit şi era şi tare interesant.
Ei, acum mi l-am făcut pe-al meu personal😎).
Am făcut pentru copii acest joc care implică atenţia, logica, imaginaţia, dar mă joc şi eu cu mare plăcere.
E uşor de făcut, nu necesită materiale şmechere, dar la noi a prins copiii în mrejele sale.
Încercaţi, vă spun sigur c-o să vă placă şi vouă!!!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții