Colaje cu personajele preferate ale copiilor

Ştiţi cutiile alea frumoase, colorate, care ascund jucãriile preferate ale copiilor noştri, nu-i aşa? Care de cele mai multe ori ajung în tomberonul pentru gunoi.
De această dată noi am hotãrât sã nu le aruncãm, sã facem ceva din ele, pentru cã într-adevãr sunt foarte frumoase. Uneori mã gândesc cã mai mult plãtim pentru ambalaj😉.
Mi-a venit ideea sã facem un colaj, le-am explicat şi lor şi au fost încântaţi de idee.

 Ne-am aşezat toţi trei în jurul mesei din bucãtãrie şi am început sã tai cutiile. Chiar aveam douã cutii proaspete de la douã parcãri pe care le-au primit cadou.
 Eu am început sã tai, cu fiecare personaj decupat, entuziasmul lor creştea tot mai mult.
Dupã ce am decupat tot ce se putea de pe cele douã cutii, , bãieţii s-au jucat o vreme cu personajele.
Apoi le-am dat douã coli mari de carton şi le-am spus sã-şi aranjeze imaginile cum vor ei. Le-au aşezat şi au fost nerãbdãtori sã le lipeascã, lucru pe care l-au şi fãcut.

S-a murdãrit un pic de clei podeaua, un prosop, o saltea, masa, hainele lor, dar în schimb s-au bucurat enorm de proces, dar mai ales de rezultat.
Acum, cele douã colaje stau la loc de cinste pe peretele din camera bãieţilor!!!

Nu a fost greu, dimpotrivã, am petrecut minunat timpul împreună şi am mai pus în cufãrul cu amintiri clipe frumoase!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții