De unde cumpăr eu produse de îngrijire / make-up

Când eram studentã şi n-aveam bani, cel mai mult ĩmi doream sã primesc produse cosmetice, la ziua de naştere.
Ţin minte ĩntr-un an, o prietenã mi-a dãruit o trusã de farduri, un fond de ten, douã rujuri şi un parfum. Şi nu era ziua mea de naştere. Şi-a dorit ea sã-mi facã o bucurie. Atunci a venit şi momentul sã mã despart de rujul verde al mamei mele şi de fondul de ten "balet"😉.
Fix atunci am şi ĩnceput sã probez toate darurile şi sã simt cum ĩmi creşte admiraţia faţã de propria-mi persoanã.

Când am ĩnceput sã câştig proprii bani, mi-am cumpãrat cosmeticã. Câte-un pic, evident. Ştiţi şi singuri ce salarii avem noi😊.
La ĩnceput de pe mesele din piaţã, apoi intram timid în buticurile cu branduri celebre. Ĩn special, aveam grijã sã folosesc produse bune pentru faţã, pentru cã pielea mea era grasã şi acneicã. Astfel cã nu-mi mergea orice. De la unele produse, acneea mea evolua.

Când am nãscut, n-am mai avut timp sã mã machiez. Eram mulţumitã sã am pãrul curat şi respiraţia proaspãtã😂😂😂.
Uitasem cum e sã te dai cu cremã pe corp sau sã te faci cu ojã pe unghii.
Şi când au crescut picii, zic sã revin la femeia de odinioarã. Surprizã, toate produsele mele erau cu termenul trecut. Cu jale mare, le-am pus pe toate ĩntr-o pungã şi la gunoi.

 Asta e realitatea, cu doi copii, bani numai pentru cosmetice nu-ţi ajung. Şi mai ales cã, ĩn doi ani, ajunseserã sã se scumpeascã extrem de mult  produsele de ĩngrijire, de make-up.
Anul trecut, cumnata mea mi-a dãruit un şampon şi un balsam. " Natura Siberica" scria pe ele. Dupã prima utilizare, am rãmas foarte mulţumitã. Eu am pãrul de tip gras, iar acest şampon, unicul de fapt din ce ĩncercasem eu, ĩmi ţinea pãrul curat trei zile. Atunci am ĩntrebat-o de unde le-a cumpãrat. Mi-a zis din Atrium, Organic Shop se numeşte magazinul. Ĩn aceeaşi zi, am mers ìmpreunã la magazin. Mi-am luat şampon, mascã de pãr,  cremã pentru corp.
De atunci, numai de acolo ĩmi cumpãr.

Acum câteva sãptãmâni, mi-am cumpãrat rimel, oje, ruj şi o nouã cremã de corp.
Am strâmbat un pic din nas când vânzãtoarea mi-a spus cã rimelul costã 42 de lei. " Tufta", m-am gândit, dar o chinuisem pe vânzãtoare cu demonstratul rimelurilor,  am zis cã ĩmi iau unul să-l încerc. Sã ştiţi cã sunt foarte mulţumitã de rimel. Nu lipeşte genele, nu le ĩncarcã, nu curg bucãţi din el.
Vã recomand sã ĩncercaţi.

Preţurile sunt accesibile tuturor, efectul este minunat, produsele se declarã a fi naturale.
Uite, de exemplu, oja de unghii, m-am dat cu ea sâmbãtã. De atunci am spãlat de 8 ori vesela, am gãtit de 5 ori, am fãcut curat, am spãlat un geam, am frecat baia şi am cules castane. Ieri, miercuri, unghiile mele, ĩn afarã de arãtãtorul de la mâna dreaptã, erau toate cu oja ĩntreagã.
Sau crema de corp,când m-am ĩntors din vacanţã, aveam pielea uscatã, asprã, m-am dat vreo câteva zile cu ulei de mãsline. Pielea se ĩnmuia, era catifelatã, dar rãmânea grasã. Atunci mi-am luat crema de corp, are o texturã uşoarã de iaurt. Pielea mi-a lãsat-o moale, catifelatã şi fãrã urmã de grãsime!
 Ştiu cât de greu e sã scoatem bani din portofel pentru cosmetice, nu cã n-am vrea, ci pentru cã-s puţini, dar aici preţurile sunt foarte accesibile. Eu mi-am luat toate produsele cu 200 lei şi nu am niciun regret.
Eu ĩi sunt recunoscãtoare cumnatei mele cã am descoperit Organic Shop, poate aveţi şi voi nevoie de o recomandare din suflet!!!
Sã ştiţi cã au şi certificate, eu am achiziţionat unul pentru o femeie din viaţa mea. O femeie care curând va pãşi şi ea pragul acestui magazin şi o sã aştept sã-mi spunã pãrerea!


P. S. Asta nu înseamnă că celelalte branduri nu au produse bune, eficiente. Au, o spun cu toată încrederea, din proprie experiență, doar că sunt mai scumpe.

Eu mã numesc Mariana şi sunt sufletul acestui blog. Dacã-ţi place ce scriu, cum scriu, mã gãsešti pe pagina de facebook a bloguluiSentimentalista. Eu ĩţi mulţumesc pentru vizitã şi te aştept oricând!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții