Interpretul Andrian Liviţchi este mândria noastrã ĩn cadrul proiectului "Teleneşti,ĩţi ducem faima!".

   Astãzi,ĩn cadrul ediţiei cu numãrul 3 a proiectului "Teleneşti,ĩţi ducem faima!",vom cânta. La propriu.
 Avem un invitat talentat pentru care muzica este marea dragoste a vieţii sale. Vom cânta ĩmpreunã cu Andrian Liviţchi!!!

    L-am auzit cântând ĩncã de pe bãncile şcolii,dar nu m-am gândit vreodatã c-o sã-şi aleagã acest drum muzical ĩn viaţã.
Andrian cântã foarte frumos,are o voce atât de caldã şi piese minunate. Andrian,sã ştii cã sunt foarte onoratã sã te anunţ cã piesa "Teleneşti" va fi imnul proiectului " Teleneşi,ĩţi ducem faima!" O piesã foarte frumoasã,o adevãratã comoarã pentru frumosul nostru orãşel.


Ĩn şcoalã Andrian cânta la toate serbãrile. Din proprie dorinţã şi cu tot sufletul. El era salvarea noastrã. Când se fãceau serbãri comune cu alte clase,fiecare clasã trebuia sã prezinte un numãr. Noi tot timpul am avut un numãr muzical,foarte frumos!!! Datoritã lui Andrian Liviţchi şi a talentului sãu infinit.
De când lucrez asupra acestui interviu,i-am tot ascultat piesele. Sunt foarte frumoase,de suflet. Nu e nicio mirare cã nu are un producãtor,pentru cã nu are atâtea pile,e trist acest lucru de fapt. Eu i-am promis lui Andrian cã eu o sã-l ajut aşa cum pot,adicã scriind despre el,dar noi toţi putem sã-l ajutãm. Distribuindu-i muzica şi recomandându--l ca bun interpret.
Sã ştiţi cã el cântã la nunţi şi cumãtrii,dacã aveţi nevoie.
L-am ĩntrebat pe Andrian câte-n lunã şi-n stele,ce-a ieşit vã las sã descoperiţi ĩn interviul de mai jos.

1. Ce este muzica pentru tine?
Muzica pentru mine este ceva sfint ...este sursa prin care incerc sa imi exprim si sa transmit dragostea faţã de tot ce este frumos .
2. Pe piaţa muzicalã este loc de multã concurenţã. De ce publicul te-ar asculta pe tine?
Eu am doar stilul si o maniera de interpretare aparte si de fiecare data cind lucrez la ceva nou , incerc si ma stradui sa aduc ceva bun care sa fie pe placul tuturor oamenilor care ma asculta .
3. Ĩmi permit sã cred cã fiecare piesã pe care o interpretezi te poartã prin lume,prin oameni,prin emoţii...
...Sincer sa fiu,atunci cind cint sau cind ma aflu in scena chiar simt o placere nebuna si mai ales cind vad ca cineva din sala mai si fredoneaza impreuna cu mine sa stii ca emotiile si placerea de a cinta este si mai mare.

4. Andrian Liviţchi are un producãtor?
 Nu am niciun producator, dar mi-as dori foarte mult sa am pe cineva care sa se ocupe de imaginea mea , fiindcã e foarte greu sa te promovezi si sa te mentii la nivel ...mai ales la noi in Republica Moldova.
5.Andrian Liviţchi,interpretul din scenã este o imagine?
ANDRIAN LIVITCHI este doar un interpret de muzica usoara care isi doreste sa ajunga la inima fiecarui ascultator )))))
6. Cine compune muzica,versurile pentru cântecele tale?
Autorul cintecelor mele este renumitul si indragitul interpret VALERIU CORDINEANU  si chiar as dori foarte mult sa-i multumesc din suflet pentru tot ce face dumnealui pentru mine ca interpret . Vreau sa-i multumesc si pentru faptul ca dumnealui este omul care mi-a dat cale verde in lumea muzicii usoare . Am avut si o colaborare foarte frumoasa si cu mult regretatul interpret si cantautor ANATOL DUMITRAS care a compus pentru mine un cintec extrem de frumos   "  FLOARE DE CAIS " ...un cintec care imi va ramine ca amintire de la el  probabil ca pentru toata viata mea .


7. La ce concursuri ai participat şi ce premii ai obţinut?
Am participat la mai multe concursuri si evident ca de fiecare data am obtinut rezultate bune ,insa in memoria mea mi-a ramas concursul de muzica franceza care a avut loc in or. Orhei . A fost un concurs foarte prestigios unde am obtinut locul 2 , dar totodata am  obtinut si o bogata experienta de a cinta in limba franceza .
8.Care este cel mai mare Of  legat de piaţa muzicalã de la noi?
Sunt multe OFFFF-uri ...)))))  dar cel mai mare OFFF  al meu este interpretarea  cintecelor in limba engleza . Eu nu vreau sa supar pe nimeni dar in ziua de azi majoritatea interpretilor de la noi cinta in limba engleza,mai ales acei care pasesc pentru prima data in scena . As vrea sa mentionez "  daca doresti sa fii ascultat , iubit si apreciat , cântã in limba romina . Avem o limba foarte frumoasa care nu merita sa fie uitata.
9. Are Andrian Liviţchi un idol?
Stii,in viata fiecarui om exista cineva sau ceva de care este indragostit , insa eu ,de mic copil am fost si sunt indragostit de creatia regretatului interpret ANATOL DUMITRAS.
 Mi-a placut foarte mult ceea ce a cintat si regretatul interpret MIRCEA GUTU.
Imi place foarte mult VALERIU CORDINEANU .

10. De unde vine iubirea pentru muzicã?
Probabil ca de la bunica mea din partea tatalui meu si in general eu vin dintr-o familie unde muzica este pe primul loc .
11. Cum se simte dagostea prin muzicã?
 Dupa parerea mea un artist simte dragostea doar atunci cind creeaza sau compune ceva nou sau cind incearca sa transmita la public ceea ce a creat .
12. Care este piesa ta preferatã?
Toate cintecele imi sunt preferate . Eu in general sunt un interpret care tin foarte mult la cintecele mele si la repertoriul meu , insa am o atentie deosebitã pentru piesa " FEMEIE " o piesa care mi-a adus un succes frumos in cariera mea  .

13. Care este visul tãu?
Visul meu este sa colaborez cu mai multi  compozitori , textieri si interpreti cu nume mari de la noi din Moldova. Sa devin cit mai cunoscut , imi doresc  cintece noi si frumoase si imi doresc foarte mult ca sa fie pace si liniste pe pamint.
Vreau foarte mult ca oamenii sa se iubeasca si sa se respecte unul pe altul , sa nu fie ura si dusmanie dintre cei apropiati dar sa fie pace si liniste si sa inteleaga ca o viata traim si ar trebui sa o traim frumos .
14. Andrian Liviţchi ĩn 5 cuvinte.
Pozitiv , glumet ,  ambitios , iubitor si visator . ))
15. De ce ai rãmas ĩn Teleneşti,e mai uşor sã evoluezi?
Sigur ca e mai usor, dar pentru a fi si mai popular imi doresc foarte mult ca sa evoluez si in intreaga republica ....cit mai des )))
16. Cel mai frumos loc din Teleneşti este...
 casa parinteasca .
17. Ce mesaj le transmiţi fanilor tãi?
Fanilor mei sau celor care asculta cintecele mele le doresc sanatate , pace in suflet , numai si numai bine si sa asculte muzica buna ...caci este de unde . ))
18. La final,vin cu un exerciţiu. Te ĩntâlneşti cu un chinez,el nu cunoaşte limba românã,tu ioc chineza. El se ĩnsoarã şi cautã muzician. Aşa merge vorba ĩn târg)))Cum faci sã ĩnţeleagã cã tu eşti exact ceea de ce are el nevoie?
 Mdaaa..!!  interesanta intrebare ))))   nu stiu .....probabil ca voi incerca sa-i cint ceva de pahar . )))))


                                *  * *
   Ediţia noastrã muzicalã de astãzi se ĩncheie aici. Sunt convinsã cã v-a plãcut😜,n-are cum altfel😉.
Ce vreau eu sã spun la ĩncheiere e faptul cã sunt recunoscãtoare lui Andrian pentru interviul acordat,vreau sã-ţi urez multe succese,vreau sã ştii cã eşti un talent adevãrat,ĩmi doresc sã-ţi ĩntâlneşti femeia visurilor tale( apropo,e holtei muzicianul nostru,aşa cã nãvãliţi cele nemãritate) şi sper sã ajungi acolo unde ţi-ai propus!!!
Mulţumesc!!!

Comentarii

  1. Vreau să-i mulțumesc lui Dr.Wealthy că mi-a readus fostul iubit, ne-am despărțit mai mult de 8 luni și mi-a spus că nu va mai vrea să mă mai vadă în viața lui. Îl iubesc atât de mult, încât nu mă puteam gândi să mă întâlnesc cu vreun bărbat din nou, am fost confuz și deprimat din cauza dragostei pe care o aveam pentru el. Am făcut tot ce am putut să fac ca el să se întoarcă la mine, dar toate au intrat zadar. așa că am decis să iau legătura cu vraja, nu am crezut în turnarea vrăjii, vreau doar să încerc, poate că ar rezolva pentru mine. Am contactat Dr.Wealthy pentru ajutor, iar el mi-a spus că trebuie să arunce o vrajă de dragoste, i-am spus să o facă. după 5 zile, prietenul meu m-a sunat și a început să-mi ceară scuze că m-a părăsit și, de asemenea, mi-a spus că încă mă iubește. am fost foarte fericit și îi mulțumesc Dr.Wealthy că m-a ajutat să-mi revin fostul înapoi pe mâini. vraja lui este cea mai mare din întreaga lume, vraja de dragoste pe care a aruncat-o pe fostul meu l-a făcut să se întoarcă la mine. toate doamnele care doresc să-și întoarcă spatele, vreau să îl contactați pe Dr.Wealthy pentru întoarcerea fostului iubit și, de asemenea, fosta iubită, el poate, de asemenea, să arunce orice fel de vraja pe care doriți să o arunce pentru voi. e-mailul său de contact este wealthylovespell@gmail.com sau numărul Whatsapp +2348105150446, trebuie doar să încercați-l și va fi o soluție pentru problemele dvs.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

"Teleneşti, ĩţi ducem faima!" a ajuns ĩn Irlanda. Avem o ediţie femininã. Astãzi ne mândrim cu Ana Chihai!!!

Interpreta Aurica Cordineanu își deschide sufletul în cadrul proiectului "Telenești, îți ducem faima!"

Cele mai importante întâlniri ale vieții